Ook hier natuurlijk carnaval!!

ALAAAAAF!

Wij zijn ook weer boven water na carnaval! Wat vond Marly het weer prachtig! Eerst pakjes maken, dat vond ze al een feest als ze het al eens aan mocht passen. Dan kreeg ik 'm niet meer uit! Vooral als een van de andere kindjes het ook aan had.
Zaterdagmiddag moest ik met de harmonie de kinderoptocht lopen. Marly natuurlijk mee met haar speelgoedtrompet. Nou, ik heb haar de hele optocht niet gehoord! Ze liep flink met haar trompetje vooruit (tot lol natuurlijk van de omstanders) of liep bij een ander meisje aan de hand. Na de optocht vond ze het jammer dat het afgelopen was! Ze was niet eens moe-gelopen!! Helaas heb ik hier zelf nog geen foto's van. Zijn er wel zat van gemaakt!
Zondag eerst optocht hier in het dorp kijken waar papa in meeliep met de
buurmannen.

Komen ze al???

JAAA! Daar komen ze!! (Marly springt de hele dag,  een echt  Springbokje! Maar deze foto is echt een toevalstreffer, vond 'm zó grappig! Ik weet alleen niet hoe je ze kunt draaien in hyves, dus ook niet hier)

Na de optocht ff eten... Lekker frietje met knakworstje

En daarna natuurlijk FEESTEN!!  

klik hier voor fimpje!

Carnavalsmaandag in Kerkrade. Helaas werd Marly pas wakker toen de optocht al voorbij was... maar was nog altijd gezellig daar!

Op stap met vriendje, ff de boel verkennen! En een aanspraak dat ze hadden! Hihihi!

En daarna naar de tent, dansen, ballonnen  en confetti! Dat was leuk!

Kussie voor mama...

En eentje met papa en mama samen...

En met de rest van de bubs...

Tot zover de berichtgeving vanuit het niet-zonnige zuiden (op dit moment dan)!

Liefs, Marloes mv Marly en  "mupje 2"

(21,5 wkn zwanger, dus net voor de carnaval nog 20 weken-echo gehad. Alles prima, gelukkig!!)

Leuk om te zien dat ze het zo naar haar zin had. Nu begint het 'normale' leven weer, hahaha. Fijn dat met de kleine ook alles goed was! (Ben nu al benieuwd welke naam jullie je kleine geven, haha!!)

Groetjes,
Nelly

Terug
Bovenaan