ook hier rommelt het al goed!

hallo dames,

na (voor de afwisseling) weer een dramatische nacht van maar liefst 1.5 uur slaap zit ik er wer bij als een zombie!
vanaf vrijdag rommelt het maar flink in mijn buik! kan het indalen zijn..want dat was hij nog niet volledig..of zal het toch iets op mn baarmoedermond doen ??!!!
waar ik vooral last van heb is pijnlijke harde buiken en ging ik net Jari naar school brengen loop het schoolplein op en krijg me toch steken in mijn doos en onderbuik..ik moest even blijven staan..trok na minuut ofzo weer weg en even later in de auto krijg ik het weer..toen dacht ik hmm snel naar huis nu!
ben naar het toilet geweest en verloor weer oud bloed( heb ik ook sinds vorige week wat vaker last van)
ach we zullen zien..ik ben er zeker klaar voor!
donderdag weer op controle en dan zal de gyn wel kijken waar het aan lag!

oja hou vanaf dit weekend echt veel vocht vast ook..mijn benen zijn van onder mn knie tot mn voet een geheel..en mijn vingers zijn nt dikke worsten..ook is mijn gezicht heerlijk opgezwollen..voel me echt zwaar sexy nu (NOT!)
nog meer er zoon last van ?

Liefs Kim Vandaag 36weken!!!!

Pff dat is niet prettig zeg, maar het voorwerk scheelt wel voor de bevalling straks he, meestal gaat de bevalling dan sneller, maar ja fijn is anders

Ik heb ook regelmatig van die harde buiken, heel fijn, not, vooral als je een stukje moet lopen en er komt een harde buik opzetten is geen pretje, bij mij heb ik ook weleens een pijn onderin mijn buik, hoop maar dat het het indalen is zodat de kleine niet meer kan draaien

Sterkte ermee

hey die steken heb ik ook vaak hoor!Vooral als ik wat aan het doen ben,zoals boodschappen ofzo,erg he!
Ja spannend voor ons deze weken!
En ik hou ook vocht vast in m,n handen best pijnlijk.
Ik hoop dat het doorzet bij mij ik heb liever 18uur pijn dan elke dag een beetje!
Die van jou moet nog ff een weekje blijven zitten hoor!
groetjes
Bianca

poeh klinkt idd pittig. dat klinkt als een lange aanloop, als het echte werk er dan maar snel opzit!!!
ik ben nu 33 wk dus ik mag nog even, maar succes mocht het eens zo plotseling echt werk worden!

Terug
Bovenaan