Ook hier slecht nieuws??!!

Vanmorgen in alle vroegte een test gedaan, vandaag was mijn NOD en aangezien afwachten niet mijn sterkste kant is... (we worden ook wel enorm op de proef gesteld hier..) Er verscheen heel licht een tweede streepje, echt licht, maar hij was er wel!!! Maar goed, gezien verleden nog maar niet te blij en dat was iid ook niet nodig, want rond een uur of 9 kreeg ik alsnog een bloeding. Voelde de krampen opkomen en daar was het...

Hoe kan dat nou? Zou het een hele vroege miskraam zijn, of iets anders? Ik kan toch niet zomaar HCG in mijn urine hebben? Ik heb deze maand helemaal niks gebruikt, geen Clomid dus. Ik snap er niks van. Sinds vanmiddag supermisselijk, ik weet gewoon niet meer wat ik moet voelen. Voel me verdrietig en ik snap niet hoe het kan dat de test dan toch positief was.

Heeft iemand hier ervaring mee?

xx verdrietige Mickey

hoi Mickey,
helaas heb ik geen ervaring en ik vind het dan ook net zo gek als jij beschrijft. Heeft je bloeding ook doorgezet, of was het maar een beetje?
Ik denk dat je toch even af moet wachten wat je lichaam verder gaat doen. Gek dat je zo misselijk bent.
Heel veel sterkte de komende dagen,

liefs,
Patricia

Lieve Mickey

Wat een verdrietig nieuws. Ik  heb na mijn eerste miskraam en nadat de bloeding eindelijk over was een positieve test gehad. Ik weet nog steeds niet of ik weer zwanger was of dat het een nawee was van de miskraam die ik achter de rug had.
Ik weet wel dat er veel zwangerschappen op nod alsnog fout kunnen gaan en als je dan niet meteen test, maar bijvoorbeeld 4 dagen later, dan heb je geen posoieve test meer.
Ik zou voor de zekerheid het ziekenhuis bellen en je vraag stellen.

Liefs

Lydia

Lieve Mickey,

Sjee wat vervelend en wat raar!!!

Ik zou voor alle zekerheid het ziekenhuis bellen.
Weet natuurlijk niet hoe heftig de bloeding is, maar wie weet is het een innestelling (zou dat nu kunnen??????)

Hou je taai lieverd en hou ons op de hoogte!

Liefs,
peet

Hey we zijn weer tegelijk...
Het bloeden zet vooralsnog niet door, mijn maandverbandje is al een paar uren schoon.... Ik weet niet wat ik moet denken, maar de buikpijn neemt wel toe. Ik zie het maar even aan en prent in mijn hoofd dat ik gewoon ongesteld ben. Morgen of vrijdag zal ik de gyn bellen, wat te doen...

ik ga naar bed, ik heb het superkoud en voel me erg rot

dikke kus Mickey

Lieve Mick,

Voor mezelf hoef ik nu niet meer positief te zijn maar.... ik leef ook met jou mee hoor !
Jij hebt de bevestiging nog niet 'echt' dat het niet is gelukt maar je hebt nog dat   - hele lichte - streepje...
Het IS er 1 .
Ik heb mezelf ervan kunnen weerhouden , juist omdat ik me deze maand eindelijk voor het eerst zwanger voelde, en weet dus niet wat voor uitslag een test heeft gegeven.
De bloedtest heeft het dus bij mij uitgewezen en intussen.... jawel zijn de  gearriveerd.   Dé bevestiging dat het deze maand - en dus ook de komende - niets gaat worden.

Ik hoop dat morgen blijkt dat het een tussentijds - niets betekenend - bloedinkje was en dat ook je volgende test een dikke, vette 2e streep laat zien !

Ik duim voor je !  
Liefs, Sunshine Jo

Terug
Bovenaan