Vanmorgen in alle vroegte een test gedaan, vandaag was mijn NOD en aangezien afwachten niet mijn sterkste kant is... (we worden ook wel enorm op de proef gesteld hier..) Er verscheen heel licht een tweede streepje, echt licht, maar hij was er wel!!! Maar goed, gezien verleden nog maar niet te blij en dat was iid ook niet nodig, want rond een uur of 9 kreeg ik alsnog een bloeding. Voelde de krampen opkomen en daar was het...
Hoe kan dat nou? Zou het een hele vroege miskraam zijn, of iets anders? Ik kan toch niet zomaar HCG in mijn urine hebben? Ik heb deze maand helemaal niks gebruikt, geen Clomid dus. Ik snap er niks van. Sinds vanmiddag supermisselijk, ik weet gewoon niet meer wat ik moet voelen. Voel me verdrietig en ik snap niet hoe het kan dat de test dan toch positief was.
Heeft iemand hier ervaring mee?
xx verdrietige Mickey
Hoe kan dat nou? Zou het een hele vroege miskraam zijn, of iets anders? Ik kan toch niet zomaar HCG in mijn urine hebben? Ik heb deze maand helemaal niks gebruikt, geen Clomid dus. Ik snap er niks van. Sinds vanmiddag supermisselijk, ik weet gewoon niet meer wat ik moet voelen. Voel me verdrietig en ik snap niet hoe het kan dat de test dan toch positief was.
Heeft iemand hier ervaring mee?
xx verdrietige Mickey