Ook hier steeds meer duidelijke woordjes en gesprekken

Jaja eindelijk ook hier wat meer woorden en zelfs al 2x een gesprekje gehad met Myrthe.

Ze leert nu dagelijks wel een paar woorden bij en vind het heerlijk om je na te praten.
Zo ging ik net douchen en stond naakt in de badkamer. Papa riep sexy en Myrthe dus ook haha.

Van de week zaten we te eten en zag ze de poes buiten staan. Zij: Poes eten?
Ik: ja straks, poes is nu buiten.
Zij: Poes weg!
Ik: ja hij gaat straks eten
Zij: JA!
Ik was helemaal verbaast. Ons eerste gesprekje samen!
Ze zegt echt al heel veel woorden en sinds gister ook dr eigen naam. Mytte.
Vanmiddag pak ik haar beker, zij pakt m af en roept boos Mytte! Dus ze begint dat ook door te krijgen.
Maar MAMA zegt ze nog steeds niet!!!!! Hahahahaha

Liefs Irene

leuk he al dat gekwebbel:) caithlyn die praat ook enorm veel en zegt ook al dr eigen naam eerst was het katie ennu gewoon caithlyn.ook zei ze tegen djayden steeds baby maar nu roept ze gewoon jayden haha vet lief,zelfs bij de intocht vandaag riep ze telkens piet enklaasje:p
tegenwoordig heeft ze ook hele verhalen al versta ik de helft nog nie maargoed,en ook is ze volop aan het zingen in dr eigen taaltje geweldig gewoon

liefs patricia

heyehy

jaaaaa ook hier begint t eindelijk te komen!
elke dag leert ze wel een paar woorden.
ze spreekt ze ook heel goed uit.
gisteren bij de intocht riep ze de hele tijd: piiieeeeeetttt en kaaaassss hahahahaha
ook zegt ze entenie (ome anthony) en ssssin ( tante sherilyn) ook alle dagelijkse dingen zegt ze nu goed.
(drinken, zitten, auto, fiets, lopen, thuis, slapen, vis en zo nog veel meer)
papa en mama zegt ze al heel lang heel goed, maar eigenlijk hield het daarmee op zeg maar.
en nu praat ze de hele dag de oren van je kop af.
geweldig gewoon!
ook nathalia praat soms een heel gesprek aan elkaar vast. net nog, ze had mn moeder aan de telefoon, zegt nathalia: talja opa paten. (nathalia wilt met opa praten) hahahaha
en toen kreeg ze opa aan de telefoon, en daar had ze hele verhalen tegen! ( tussendoor kwam een woordje wat we begrepen, maar verder was t in haar eigen taaltje)

ook zegt ze nu 2 en 3 woorden achter elkaar.
mama ook? mama ook zitten? ga mama doeee(n)?

ja, hier is t elke dag genieten nu. ( deed ik altijd al, maar nu nog meer :D heerlijke fase is dit)

nou meid, jij ook lekker genieten van je kleine (grote) meid he :D

liefs, do

Terug
Bovenaan