Hallo, onze dochter van bijna 8 maand krijgt haar eerste tandje/s. Vorige week zondag heb ik voor het eerst een streepje in haar kaak gezien, nu kan ik het tandje al een beetje voelen. Ze heeft op sommige dagen last van een verhoging en dunne poepbroeken/rode billetjes. Vooral de laatste dagen is ze heel erg jengellig, niks lijkt goed te zijn voor haar, ze eet minder goed en vooral de afgelopen nacht sliep ze heeeel slecht. Normaal gesproken horen we haar nooit of hoogstens 1x per nacht, maar gisteren was het echt pittig (voor ons gevoel dan), ik moest er echt om het uur uit...Ik neem aan dat dit bij de tandjes hoort?
Nu is mijn vraag hoe ik het 's nachts het beste kan aanpakken. Ik wil niet dat ze er aan went dat ze elke keer opgepakt wordt, dus soms doe ik het wel, soms aai ik alleen over haar bolletje, ik geef haar een beetje sap...ze ging dan weer verder met slapen maar werd na een uur weer wakker en de laatste keer begon ze direct te huilen toen ik de deur dicht deed. Ik ben niet meer naar haar toegegaan, en na een tijdje viel ze in slaap. Wat vinden jullie dat ik het beste kan doen, wat zijn jullie ervaringen? En hoe lang kan zoiets duren, voordat de tandjes er helemaal doorheen zijn?
Alvast bedankt voor jullie tips!
Groetjes, Gingie
Nu is mijn vraag hoe ik het 's nachts het beste kan aanpakken. Ik wil niet dat ze er aan went dat ze elke keer opgepakt wordt, dus soms doe ik het wel, soms aai ik alleen over haar bolletje, ik geef haar een beetje sap...ze ging dan weer verder met slapen maar werd na een uur weer wakker en de laatste keer begon ze direct te huilen toen ik de deur dicht deed. Ik ben niet meer naar haar toegegaan, en na een tijdje viel ze in slaap. Wat vinden jullie dat ik het beste kan doen, wat zijn jullie ervaringen? En hoe lang kan zoiets duren, voordat de tandjes er helemaal doorheen zijn?
Alvast bedankt voor jullie tips!
Groetjes, Gingie