Ook hier weer rode duivels...snik snik!!

A

Anoniem

Guest
Sh*t, daar gaan we weer. Ben maandagavond, tijdens de sex notabene, 2 dagen te vroeg ongesteld geworden. Had weer zo,n goede hoop deze maand. Maae helaas. Ik begin zolangzamerhand de moed een beetje te verliezen. Hoe kan het toch dat je het op het goede moment doet en het toch niet lukt? Tranen zitten toch al hoog deze dagen. Moest van de week huilen toen ik op kraambezoek was en we zitten midden in de verbouwing. Alles is chaos en vies en ik ben zoooo moe!

Lieverd,

Wat naar allemaal. Het kost ook zoveel energie. dat wachten, die spanning, de hoop en dan toch steeds weer die teleurstelling.....grrrrr het is zó oneerlijk.

Niet verdrietig zijn! Het komt écht goed..........
Ook jij zal een deze maanden weer mama worden!

Liefs Jessica

P.s: hier ook aan het verbouwen, de badkamer....ook in de troep en steeds bij andere mensen douchen..........vermoeiend inderdaad. Ik snap dat je emotioneel wordt als je een baby'tje ziet van een ander. Je wilt het zelf ook zo graag.

Vertrouw op de toekomst, een gelukkige moeder is denk ik een vruchtbare moeder.....

xxxxxxxxxxxxxxxxx

Oww meid wat balen zeg! Helemaal nu je al zo emotioneel bent. Wat heel normaal is vind ik tijdens een verbouwing. Dat vergt zoveel energie van je. Nooit de moed verliezen hoor, vertrouwen blijven houden hoe moeilijk dat ook is. Vind ik zelf ook erg moeilijk hoor na 38 rondes inmiddels :-( Vaak in een verbouwing of verhuizing zijn je gedachtens wel ergens anders dus wie weet de volgende ronde meid! Kop op! Als ik op kraambezoek ga dan bedenk ik me altijd maar hoe leuk het is voor een ander en dat dat voor ons ook echt wel komt. Klinkt gek maar soms voel ik me er wel beter door.

Sterkte! Liefs Kim

neee gatsie wat sh*t!!!!!! ohh ik ken je gevoel, tis zo oneerlijk en die rondes duren zo enorm lang...
sterkte!

een dikke knuffel voor je. Hier ook 2 dagen te vroeg ongesteld en 2 dagen flink gebaald maar nu gaat het wel weer. Dat baby'tje van jullie moest eens weten hoe welkom ie is dan schiet ie wel op!

Lieverds, dank jullie voor alle steun en lieve woorden. Doet me goed. We gaan er weer voor volgende maand en dan wordt het gewoon een lente-baby!! Liefs, Anna

Balen meid!!!
Maar blijf wel hoop houden, hoor! Het komt goed, echt waar.. Op naar de volgende ronde. Succes!

Terug
Bovenaan