ook hier winterse foto's

Lekker vanuit de sneeuw even bij jullie gluren.
Ach dan kan ik ook wel even wat jaloersmaakfoto's plaatsen haha

Kiekeboeeeee

Klimmen die berg op

Ja jullie zien het goed, hier in het midden Yoëll en ik, daar naar beneden de kinderpiste, links de de blauwe piste met lift naar boven en hier rechts...  ons appartement. Het is dus raam open, koprol maken en je ligt op de piste hihi

Elke middag/begin avond kijken we voor het raam naar de ollieboelie (pisteboelie maar das best een moeilijk woord) Prachtig vind Yoëll hem

Wij genieten hier nog even door.... en voor volgend jaar hebben we vast geboekt ha ha

Doei doei van de sneeuwgangers

Zo wat zitten jullie perfect daar zeg! Lekker hoe Yoell aan het genieten is!
Maare... jij bent ook niet forumverslaafd he? Vanaf je vakantie spieken op het forum en nog foto's plaatsen ook hahaha

Fijne vakantie nog verder!

Groetjes van Cissy

hmm forumverslaafd??? Een beetje denk ik.
Maar ja Yoëll heeft dus echt nog een middag slaap nodig (hier helemaal) dus dan zit mams op de laptop in de woonkamer.
Nu hebben we het erg luxe hoor, want vanmorgen was het opa en oma ochtend en zijn Bert en ik de pistes onveilig wezen maken.

Bah,wat vervelend lijkt het me daar,ik ben absoluut niet jaloers...je moet er maar zin in hebben daar in die sneeuw,getver!
Zo,mijn statement is gemaakt!

Geniet nog ff lekker,het is hier druilweer en daar wordt een mens ook niet vrolijk van!
Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan