Ook hier ziekenboeg

A

Anoniem

Guest
Met mij ging het al niet lekker ivm die blaasontsteking etc. Maar sinds vrijdagavond ook nog een de griep! Konden daarom ook niet naar de verjaardag van Tess.
Maar sinds gisteravond onze kleine meid ook! Ze wilde niet drinken, niet slapen, alleen maar tegen mij aan liggen. Ze had koorts en de hele nacht maar huilen, arm kind.Heb ze een pcm gegeven en lekker bij mij laten slapen, of in ieder geval lekker tegen mij aan liggen.

Ze begint nu weer wat praatjes te krijgen, ze is ook een klein viespeukje, als ze moet niezen, krijgt ze natuurlijk van die heerlijke snottebellen, als ik niet snel genoeg ben, gaat ze met d'r tongetje langs d'r lip en kijkt mij dan aan, net of ze wil zeggen: ga maar weg met die zakdoek, ik heb het zelf al gedaan. Getverderrie!!

Groetjes, Marieke en Lyanne

Ah gossie! Ook al ziek!
Ook jij heel veel sterkte.
Enne...idd wel een beetje opschieten met die zakdoeken....jeches!

Liefs Annet

Veel beterschap voor je kleine krummel!
Voel je je zelf trouwens al wel weer wat beter, dat kon ik niet echt opmaken uit het topic? Hope so!

Liefs Jenneke mv Ivar

beterschap voor je meisje,

En ik was net een broodje aan het eten maar dat smaakt toch iets minder na jouw snottebellen verhaal (haha)

Liefs sandra

Beterschap voor jullie alletwee!! Dat snottebellen gebeuren komt me bekend voor, Thom houdt er ook niet van dat zijn neus gepoetst wordt..
Groetjes mv Thom

Arme meiden...
Beterschap voor jullie samen.

Groetjes, Helma mv Mirthe, Jasper en Aniek.

Veel beterschap mama en meisje!!!!
Ik hoop niet dat het door de snottebellen van Linde komt, die heeft ook al twee nachtjes spoken erop zitten.

groetjes Daniëlle.

Terug
Bovenaan