Gelukiig voelt Siebe zich weer een heel stuk beter. Hij heeft geen koorts meer. Gisteren was hij de hele dag toch wel behoorlijk ziek, met van die pieken waarop leek dat hij niks mankeerde. Hij vroeg gisteravond om 18.15 uur zelf of hij in bad en naar bed mocht en om 18.45 uur lag hij al te slapen. Na een lange en goede nachtrust, heb ik mijn mannetje weer terug....Gelukkig een gevaar van doorkomen!
Een nieuw probleem is alleen dat ik gisteravond bij het inruimen van de vaatwasser weer door mijn rug ben gegaan. Jemig wat een ellende toch weer. Ik ben in oktober geopereerd en ik had goede hoop dat dit soort situaties verleden tijd zouden zijn, maar helaas. Ben in december al weer bij de huisarts geweest om te bespreken of het iets is om wervels vast te laten zetten. Ik blijf namelijk veel last houden van mijn rug. Hij wilde me toen al doorsturen naar een speciaal team in het Elisabeth ziekenhuis in Tilburg. Zij beoordelen dossiers en geven dan een advies, maar ik had toen even mijn buik vol van artsen en ziekenhuizen. Ik ben bang dat ik er toch maar aan toe moet geven en moet laten onderzoeken of er niet definitief iets aan mijn rug gedaan kan worden, want dit schiet niet op. Zucht.......
Groetjes Fonske