Ook hulp gezocht bij naams keuze!!!

Hiiii

Wij zitten te denken over meisjes namen help wat is het moeilijk!!!
Zelf hou ik van namen zoals Gabriela, Alyssa, Sophia etc dus wat klinkt met
'ia'-klanken. Maar ik kom er vooralsnog niet uit.

Wat vinden jullie van Ariel???

Alle suggestie zijn welkom!!!

xxx Mara

Ariel op zich best leuk, maaruh, je vernoemt je kind wel (ook) naar een wasmiddel. En daar kan het natuurlijk best heel erg mee gepest worden later op s chool....

Wat betreft de ia klanken, Ik vind Alicia, Alexia, Claudia (hihi), Andria, Ennia ook leuk.

groetjes, Claudia

Wat vind je van Aurelia.
Zo heeft iemand die ik via mijn werk kende zijn dochter genoemd. een Aurelia is ook een soort vlinder, en daar wordt ze vast niet mee geplaagd...

Anne

Hi bedankt voor jullie reacties ;) ja jammer dat het een wasmiddel is, zucht.
Mijn vriend is Braziliaans en het moet daar ook klinken zeg maar, niet erg makkelijk...
Gelukkig hebben we nog ruim de tijd!

Ik merk dat je de naam Ariel wel erg mooi vindt. Om het "wasmiddel"-gebeuren te vermijden kan je er een M voor plakken. Dan wordt het bijvoorbeeld Mariël. Je kan ook met Marielle gaan varieren, of Muriel.
Succes!

Hi

Ja idd bedankt voor het meedenken. Ja ik vind het idd een erg leuke naam. Ik vind Gabriela ook heel erg leuk ik hou erg van die klank geloof ik hahaha maar dat vind mijn vriend niet zo. Nu dacht, dan misschien Ariela? (Aari-él-áa)....
Onze eerste optie was Sophia.... maar ergens vind ik dat niet helemaal bij mij passen. Ik weet gewoon niet meer, zucht wat is het moeilijk!!!!

Iedereen wel bedankt voor de opties, mijn hersens maken overuren!

Terug
Bovenaan