ook ik 37 weken bereikt

A

Anoniem

Guest
joepieeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!
ook ik heb de 37 weken gehaald wat een heerlijk gevoel is dat toch het mag nu komen maar ik denk dat dit een zittenblijvertje is waarom weet ik ook niet we zullen zien
zo dat moest ik even kwijt nu ga ik me man even strikken en moet hij aan het werk
want je weet maar nooit misschien helpt het en anders hebben we een leuke avond samen

nou doeiiiiii veel liefs angela

Heerlijk gevoel he die 37 weken. Weer een soort mijlpaal. Vanaf nu mag en kan het kindje komen. Al bevallen er ook moeders met 36 weken dus tja ...... Maar nu is het kindje klaar om op de wereld te komen. Dus kom maar op!!!! Al kan het ook nog wel 5 weken duren. En daar ga ik eerder van uit. Ik heb nog helemaal niet het gevoel dat ik binnen 3 weken een kleine erbij krijg maar ja over 5 weken een kleine erbij kan ik ook nog niet echt geloven. Best vreemd eigelijk. Ik ben super nieuwgierig naar de kleine smurf maar ik kan er gewoon met mijn verstand nog niet bij dat ze er straks ook werkelijk is.... Mijn dochter daar in tegen kan niet wachten!
Ik heb nu bijna alles wel klaar. De vlucht tas staat grotendeels klaar, nog een paar kleine dingen er bij in voegen. Kleren voor mij zelf, maar wat voor maat? En nog een flesje drinken voor ons en wat druivensuiker oid. Dan is ie klaar!! Maar het meeste zit erin !!

Volgende week woensdag pas weer n/d VK, zucht nog best lang duurt dat...

Groetjes Monique

Hoi Angela,

GEFELICITEERD  met het bereiken van deze ozo leuke mijlpaal.
Vanaf nu mag je kleintje "legaal" te wereld komen. HEERLIJK gevoel is dat hé?

Had vorige week donderdag precies zo'n topic aangemaakt en nu ben ik morgen alweer 38 wkn. DIE TIJD VLIEGT MAAR VOORBIJ.

Ik weet nog dat iedereen tegen mij zei; wacht maar totdat je in je verlof zit dan gaat de tijd ineens kruipen. Nou, daar ben ik het absoluut niet mee eens hoor. Zo kom ik uit bed en voordat ik er erg in heb is er weer een dag voorbij. Vervelen doe ik mij zeker weten niet.

Jij denkt dat je een zittenblijvertje in je buik heb zitten, nou ik ook hoor. Volgens mij heeft hij / zij voorlopig nog helemaal geen zin om zijn papa en mama te ontmoeten.
Maar voorlopig geniet mama ook nog met volle teugen van haar zwangerschap, dus ach.......eruit komen MOETEN ze toch een keer.

Geniet ze lekker verder.

Kruimel

Terug
Bovenaan