Ook ik ben beland in het "land der voorweeen"

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

Gisterenavond zijn bij mij de voorweeen ook begonnen. Ik krijg ze in m'n benen, net als bij onze dochter. Bij haar had ik ze 1 week voor de bevalling. Dus ik ben benieuwd hoe het deze keer zal gaan. Wel fijn dat ik nu weet wat er aan het handje is. Bij Aylin dacht ik dat het "echte werk" begonnen was, maar nu weet ik dus wel beter.
Ben daarom gisterenavond ook nog gewoon gezellig gaan bowlen met de meiden van het werk. M'n man kon het niet begrijpen, maar goed de meeste mannen  hebben toch "no clue" wat er omgaat in een zwanger lijf. Het was erg gezellig, heb natuurlijk verloren haha want ik kan je vertellen dat bowlen met een dikke toeter niet echt handig is. Daarna gingen ze nog lekker dansen, maar dat ging me weer net te ver, ben naar maar  huis gegaan.
Bij Aylin stond ik met ruim 8 maanden nog op de dansvloer, maar goed toen was ik ook 2 jaar jonger haha.  
We zullen zien of ik ze vanavond weer krijg, hopelik niet in m'n benen, want die zijn erg pijnlijk.

Groetjes Miriam (37 wkn)

vervelend he die voorweeen?

en de mannen hebben inderdaad af en toe   'no clue' wat er in je omgaat. maar ja hoe kan dat ook..... het leuke gedeelt is voor hun. en het plakken en knippen en kleien om een mooie gezonde beeb te maken en  9 maanden met alle gebreken en ongemakken  is voor ons. mijn man zegt dan wel regelmatig.. ik heb daar ook ongemakken van.. en doet alsof het o zo erg is. maar ondertusse wil hij toch niet met me ruilen vooral niet de bevalling.

maar ach je word wel extra verwend dat heeft ook wel wat.

Groetjes Dees

ik heb ze nooit gehad en nu ook nog niet dus ik weet niet wat het is maar het klinkt wel pijnlijk. Ben benieuwd of het nu hetzelfde gaat als met Aylin, dan ben je over een weekje misschien wel alweer moeder :)

Ik zie je al helemaal bowlend voor me (met bowlingbal als buik tegelijk) wel leuk dat je dat nog allemaal kan, hier nog niet echt superpijn, alleen al een dikke week gevoel of ik ongesteld moet worden (incl de pijn) en het zet niet door zeg maar, of dat iets is? zit voornamelijk in mijn rug en eierstokken hoogte. Als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat ik ongesteld moest gaan worden, zelfs andere dingen wijzen erop zoals het naar de wc gaan voor grote boodschap e.d. WEIRD dat vrouwenlichaam!

Ja het scheelt hier die man van mij weet dat ik niets meer kan dus kan ie me ook bijna nergens mee tegenhouden, ik mag echt helemaal niets van hem, want ja het is wel ook ZIJN zoon hoor en daar moet je voorzichtig mee zijn, ik mag geeneens alleen in de auto stappen (misschien ook omdat ik altijd minimaal 20 km moet reizen?) maar goed ons mam gaat gewoon gezellig mee (vind ik zoiezo leuker) enneh klusjes in huis is al helemaal uit den boze (alsof ik dat nog kan vraag ik me af) ik mocht gisteren de pc's installeren in onze nieuwe pc kamer maar dat komt meer omdat meneer niet weet hoe dat moet :p

Sinds anderhalve week heb ik af en toe een middag + avond dat ik heel veel harde buiken heb, echt constant en die trekken dan even weg en komen dan weer terug. Na een uur of 2 houdt dat dan weer op en er is niets wat ik er tegen kan doen. Liggen en ontspannen het helpt allemaal niet. Zijn die harde buiken na twee uur eindelijk afgelopen, dan komt de pijn in mijn onderrug opzetten. Dit is ook zo'n pijn die af en toe wegtrekt en dan meteen weer terug komt. Dit houdt dan een uur of anderhalf aan en daarna is het helemaal weg. Maar ik heb ook een middag plus avond gehad dat ik alleen maar constant harde buiken had. Dit waren toen geen twee uurtjes, maar echt wel heel lang. Daarna heb ik dan bijvoorbeeld twee dagen nergens last van en dan heb ik weer zo'n dag.  
Of dit nu voorweeen zijn? Of misschien zijn het indalingsweeen of oefenweeen. Wat het verschil dan ook mag zijn?
Ik ben  in ieder geval  wel blij dat ik met 34 weken met verlof ben gegaan (anders was ik nu wel met verlof) maar het lijkt me niets als zoiets me zou overkomen als ik op mijn werk zit.

Groetjes Elise
36wkn + 2dgn

Ja op je werk is lullig, ik had het vorige week toen ik een klant hier had zitten. ERG pijnlijk als je dan opeens pijn en steken in je rug krijgt en toch nog moet blijven lachen en doen alsof er niets is.. gelukkig kwam ie alleen iets ophalen met een kopje koffie en was ie snel weer weg...

Elise, dat kunnen heel goed voor/indalingsweeen zijn. Ze zijn niet al te pijnlijk, maar  wel vervelend. En er zit niet echt regelmaat in. De een heeft ze in haar rug, de  ander in haar buik en ik heb ze in m'n benen. Van die  redelijk pijnlijke steken.  Bij mij kun je nu ook heel goed zien dat beeb echt is ingedaald, m'n buik "hangt" een stuk lager. Ben nu net een hangbuikzwijntje hahahaha.

Miriam (37+2)

P.S.: Het is weer rustiger nu, gisteren heb ik er maar 2 of 3 gehad. Dus dat gaat nog wel effe duren, komt wel goed uit, want heb het nog druk. Vanmiddag weer naar de vk, eens kijken wat zij ervan te zeggen heeft.

Terug
Bovenaan