Ook ik ben bevallen!!!

Ik ben zondagavond om 22.37 bevallen van een prachtige zoon: Geert
Hij woog 3860 gr. en was 53 cm lang.
De bevalling was ook deze keer kort maar krachtig:
Om 18.00 begon het met menstratie achtige krampen die om de 15 min. kwamen.
Pas toen de andere kinderen op bed lagen kon ik me overgeven aan de bevalling, dus vanaf 21.00 kreeg ik pas echte weeën die dan ook meteen elke 5 minuten kwamen.
Om 22.15 besloot Jacob om de verloskundige te bellen. Deze stapte om 22.35 de voordeur binnen en kon om 22.37 onze zoon aanpakken!
Ook nu zat ik op de wc. Ik wilde graag op de baarkruk, maar de verloskundige kon natuurlijk niet meer terug naar de auto om hem te pakken.
Geert is bij de 2e perswee geboren en ondanks de snelle ontsluiting ben ik gelukkig totaal niet uitgescheurd.
Ik ben vooral ook erg blij dat het precies na de herfstvakantie gebeurt is.
Ik ben nu heerlijk aan het genieten. De borstvoeding loopt nu ook goed. Geert had bloed doorgeslikt en was de 1e dag dus heel erg misselijk.

Groetjes,
Els

(ps Nelly: Ik had weer Matty bij de bevalling)

Hoi Els,

Van harte gefeliciteerd met jullie mooie zoon Geert! Ik wens je heel veel geluk en nog fijne kraamdagen toe.

Nog bedankt voor je berichtje bij mijn topic over overtijd gaan. Vandaag ben ik 6 dagen overtijd; misschien gaat het bij mij wel net als bij jou: iedere keer een paar dagen minder! Fingers crossed!

Groetjes, Henrike

Gefeliciteerd met de geboorte van Geert. Het klinkt alsof je een super bevalling hebt gehad.

Nu lekker genieten van jullie kleintje.

groetjes Petra
mama van Navara (09-10-08)

hey

van harte gefeliciteerd!
klinkt enorm als mijn bevalling!
kort maar krachtig! hoe is het met de na weeen? geen last gehad of juist wel!
ik behoorlijk!

Liefs Jenny (trotsemama van Ismay, Noa Lyn & Senna..13-10-2008)

Hoi Els!

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Geert!! Een snelle bevalling zo te lezen en Matty was echt net op tijd! Geniet lekker van je gezin. Leuk trouwens, Meisje, Jongen, Meisje, Jongen, hahaha.

Groetjes,
Nelly mv Dean & Lynn (10-10-08)

Gefeliciteerd met jullie zoon Geert!!
Hopelijk heb je niet teveel last van naweeën... maar gelukkig voelt die pijn anders met een gezond kindje in je armen!!

Geniet van je kraamweek en laat je lekker verwennen!

Groetjes, Michele (mv van Dimas, Luna en Manoe 27-09)

Terug
Bovenaan