Ook ik ben bij de vk geweest

Wat toevallig dat er vandaag zoveel naar de vk moesten. Wij zijn ook geweest. Alles is goed met de kleine, ligt mooi ingedaald. Hartslag was goed, mijn bloeddruk ook nog steeds erg netjes en hb was ook goed.
Dat ik last heb van menstruatie achtige krampen en harde buiken hoort erbij. Is geen teken dat de baby heel snel komt. Wel moest ik mijn urine en met plassen in de gaten houden. Mocht ik daar last mee krijgen dan kan die menstruatie achtige kramp ook betekenen dat ik blaasontsteking heb. Tot nu toe nog geen verandering in gemerkt dus zal wel goed zijn:).
Vanaf zaterdag mag ie komen! En laat maar komen ik ben zo nieuwsgierig!

Hoi, fijn dat het weer goed was bij de VK. Tja de harde buiken ed horen erbij. Houdt het wel in de gaten, komt het niet met regelmaat hihi.
Rustig aan en geniet nog even van de laatste dagen/weken

x yvonne

Zullen we een groepscontrole vragen? allemaal tegelijk?
hihihi
maar wel fijn dat ondanks al ons geklaag en gezeur en gepuf en gekreun met de kleintjes alles goed is

zo nu weer de strijd met het eten aan gaan, manlief is met MAra thuis

oh eten maken is 1 ding, maar het opeten is vooral de kriem. Door de hormonen geen eetlust en overgeef neigingen. Bij Mara kon ik echt niet eten, bij deze ging het redelijk tot nu die laatste weken.

bij Mara was ik op eind ook -2 kilo en nu sta ik op +4 :)
Dus ik doe het al beter, moet zeggen dat na de bevalling van Mara ik maar aan 1 ding kon denken: ETEN!!! ik had me daar honger, moest ik nog een week wachten ivm keelinfectie! mocht ik alleen vloeibaar, zo gemeen. Direct na de bevalling was het: honger!!! honger!!! hele dag honger!!!
Man werd er gek van

Terug
Bovenaan