Ook ik ben nieuw hier

Hallo allemaal, ben nieuw hier en ook in november uitgerekend. Vindt het allemaal erg spannend!! Kan er nog niet echt van genieten want heb veel last van allerlei kwaaltjes en werk ook full-time wat er niet echt aan bijdraagt. Al denk ik wel dat het een kwestie van tijd is dat het overgaat, hoor graag jullie ervaringen! :-D

Hi Saskia (en Erwin hihi),

Welkom bij de club en gefeliciteerd! Kwaaltjes hebben we allemaal last van, je leert er mee omgaan en accepteren. Ook ik werk fulltime en heb geleerd dat ik mijn energie goed moet doseren. 's Ochtends ga ik als een speer want ik weer dat ik 's middags rond twee uur een mega-dip krijg :)

Groetjes,
Esther

Hoi Esther,

Dank voor jou reactie en inderdaad je leert er ook wel mee omgaan. Merk wel dat het steeds gemakkelijker wordt. Ben 's ochtends ook actiever dan 's middags dus heb maar met m'n werkgever afgesproken dat ik iets eerder begin en iets eerder wegga, dat bevalt me prima.

Groetjes Saskia

Hoi Esther,

Dank voor jou reactie en inderdaad je leert er ook wel mee omgaan. Merk wel dat het steeds gemakkelijker wordt. Ben 's ochtends ook actiever dan 's middags dus heb maar met m'n werkgever afgesproken dat ik iets eerder begin en iets eerder wegga, dat bevalt me prima.

Groetjes Saskia

Jouw werkgever weet het dus al saskia?

Ik werk ook ft en heb er ook best moeite mee. Ik heb het juist 's ochtends moeilijk door misselijkheid, die trekt langzaam weg en dan gaat het de rest van de dag redelijk, maar 's avonds ben ik erg moe en heb ook last van mijn buik. Dat belooft nog wat ;-)

Hoi Sem,

Ja m'n werkgever weet het al, erg fijn want hierdoor kan ik dus wel aangepaste tijden krijgen. Had ook erg veel last van ochtendmisselijkheid maar heb van een vriendin de tip volgende tip gekregen; zodra je wakker wordt direct een stukje ontbijtkoek eten en een half flesje water drinken (0,25 l) Moet zeggen dat ik sindsdien (bijna) geen last meer heb en dus 's ochtends best snel op gang ben. Erg fijn.

Misschien dat je hier wat aan hebt ;-) En voor wat betreft je werk, kan geen kwaad om je werkgever in te lichten...kunnen ze net wat meer rekening met je houden!

Groetjes Saskia

Hoi Sem,

Ja m'n werkgever weet het al, erg fijn want hierdoor kan ik dus wel aangepaste tijden krijgen. Had ook erg veel last van ochtendmisselijkheid maar heb van een vriendin de tip volgende tip gekregen; zodra je wakker wordt direct een stukje ontbijtkoek eten en een half flesje water drinken (0,25 l) Moet zeggen dat ik sindsdien (bijna) geen last meer heb en dus 's ochtends best snel op gang ben. Erg fijn.

Misschien dat je hier wat aan hebt ;-) En voor wat betreft je werk, kan geen kwaad om je werkgever in te lichten...kunnen ze net wat meer rekening met je houden!

Groetjes Saskia

Terug
Bovenaan