ook ik ben nieuw hier

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben petra en meld me weer aan hier. Ik heb een zoon van 19 maanden en heb de vorige keer in het januari 2010 forum steun gehad en een leuke hyve's aan over gehouden.
Nu proberen we het weer. heb gelijk wel iets geks. Ben 1 juli gestopt met de pil. werd toen 5 juli ongi. Onder tussen hebben we het leuk gehad samen en zou dus 2 augustus kunnen testen. Helaas werd ik op 30 juli al ongi. althans dat dacht ik. Begon in 1x met helder rood bloed, duurde amper 2 dagen. vervolgens nog 1 dag wat bruine vloed en daarna niets meer. Heb toch even getest en deze was negatief. Ik dacht nl aan een innestelingsbloeding.
pff.. ik weet het ook niet. Nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen. de vorige keer duurde het ook bijna een half jaar.

Hallo Petra,

Welkom (weer) bij het forum! Ik hoop voor jullie dat jullie snel in verwachting zijn! Misschien moet je lichaam ook ff die pil eruit werken dus het kan zijn dat je daarom een beetje rare cyclus hebt....

Succes! Liefs Lynn

succes en hoop voor jullie dat het snel "raak" is.
grtz

Succes ermee! En als het niks is dan kun je in elk geval je cyclus een beetje bepalen.

Terug
Bovenaan