ook ik ben nieuw

Hoi, ik ben Melissa (28)uit Ede en ben uitgerekend op 21-04-2011. Ik heb een dochter van 4,5 uit een eerdere relatie en ze heet Rowy. Ik heb sinds een kleine 2 jaar een relatie met Thom en voor hem wordt dit zijn eerste kindje.

Ik ben ook benieuwd wie jullie zijn!!!

Hallo Melissa,
Allereerst natuurlijk hartelijk gefeliciteerd.
Ik ben Dominique 29 jaar uit beverwijk. Ik ben zwanger van mijn 2de kindje en ben 15 april uitgerekend. Ik heb een zoontje van 15 maanden oud hij heet Jesse.
Hier gaat alles sinds deze week eigenlijk wel goed, mijn vermoeidheid is een stuk minder en ik wil weer dingen gaan doen, aanpakken dus. Heerlijk aangezien wij van het weekend gaan beginnen met het leegruimen van onze nieuwe woning en we hier ook nog een hoop zullen moeten behangen, verven en slopen haha kont dus heel goed uit.

Groetjes Do

Hoi Hoi,

Welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik ben 30 en kom uit de omgeving van Tiel. Ben op 30 maart uitgerekend was eerst begin april vandaar ik nog mee schrijf hier op het forum.

Liefs RH

Hoi Melissa,
Van harte met je zwangerschap.
Ik ben 26 jaar en zwanger van onze 1e, ik ben 7e april uitgerekend en woon in de zaanstreek.
Fijne avond en geniet van je buikje

HoiGefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben Anne-Wil 31 jaar woon in Wageningen. Zwanger van ons 2de kindje. Ons 1ste kindje heet Amy maar is helaas bij 25 wk zwangerschap overleden in me buik. Ben 27 april uitgerekend!! Welkom bij de club

Liefs

Terug
Bovenaan