Ook ik ben nu aan de navigatie

Volgens mij was ik 1 van de zeldzame mensen ter wereld zonder navigatie systeem.... tot vandaag!!! Hihi, na weer heibel tijdens het zoeken naar de weg afgelopen vrijdag, nu gewoon een navigatiesysteem. Als we dan fout rijden krijgt het ding gewoon lekker de schuld.

Wij hebben ook nog geen "platte" tv

Hoe "modern" zijn jullie qua dit soort dingen? ik heb namelijk meestal het idee dat wij echt de enige zijn zonder ipod, flatscreen, Wii...

Hoi hoi,

Ligt hier helemaal aan wat voor iets het moet zijn.
Ja, wij hebben een mega groot plasma TV scherm. Maar ja, ik werk bij Philips dus dan krijg ik korting wat de drempel natuurlijk wel lager maakt om zo'n ding te kopen. Enne, het was het showroom model dus dat scheelt ook weer.
Ja, wij hebben ook een Tom Tom. Is toch beter voor onze relatie.....
Ja, wij hebben onlangs een mooie laptop gekocht. Maar goed, onze computer was dan ook als 8 jaar oud......
Maar................ ik ben dus echt iemand die zich absoluut niet interesseert in de laatste mobieltjes (het ding moet gewoon kunnen bellen...), Wii's, I-pods en dat soort dingen. Ook van Hyves, Twitter etc. weet ik niets af.

Groetjes,
Maike

Tja wij hebben een navigatie (Garmin), 2 platte tv's, 2 computers (1 van mn virend zn werk), een Wii (+de FIT, die nutteloos staat te zijn) een Playstation 3. Ik zit wel op Hyves maar begin (nog niet?) aan Twitter.
Dus ach zijn wij modern ik weet t niet, misschien wel.

Groetjes van Sonja

Hoi hoi,

Het is bij ons een beetje dubbel.... Ik geef eigenlijk niks om al die 'moderne' dingen, maar ik ben wel getrouwd met een computernerd. Hij werkt voor een bedrijf dat software ontwikkeld voor mobieltjes.
Hij heeft dus een moderne mobiel. Daarop heeft hij ook een navigatie. Ook hebben we wel 5 of 6 pc's in huis. Ik gebruik alleen de laptop.

Ik zelf heb een hele oude mobiel (model ijskast, afdankertje van Jeroen, die ik alleen gebruik voor noodgevallen, als ik hem dan tenminste bij me heb). We hebben een hele grote TV (model dakkapel). Nog geen spelcomputers te vinden hier in huis. Ik maak VEEL gebruik van internet. Hyves geregeld, maar twitter niet. En ik kan niet sms'en. Ik schijn een uitstervend ras te zijn.

Groetjes, Karin

Haha, wij zijn niet modern..gaan wel met de tijd mee, en papa is hier van alle nieuwe intressante snufjes..
Dus wel platte tv's, wel een Wii, X-box 360, verschillende navigatie sysytemen,,[ 3 auto's nl..]
Ik doe wel actief aan hyves, en sms ook..Dus meerdere pc's ook,,,
Heb geen hyper moderne telefoon..gewoon bellen en sms-en is genoeg..
Ja, we doen wel mee hoor..

Gr Rina

Hai

Het maakt toch niet uit wat je hebt als het maar doet toch?
Wij hebben wel een plasma tv een grote en een laptop en een computer ook hebben we een navigatie, erg handig!
Ook hebben we een xbox 360 waar ik niks mee doe hoor, maar mijn vriend.

Gr Linda

Wij zijn ook niet zo super modern hoor naar mijn idee..... Wel hyves en een platte tv, maar geen spelcomputer of navigatiesysteem. Ik heb ook een mobieltje en die is al een paar jaar oud. Daar zitten verder geen rare toestanden op; ik kan er mee bellen en smsen en da's zat!

hmmm, wij zijn niet zo modern geloof ik...
geen platte tv, geen laptop, wel een nieuwe mobiel maar dat is alleen omdat de oude ergens met gras hooien kwijt geraakt is.... weet niet hoe ik moet sms-en, geen navigatie (hier ook niet echt handig), geen Wii maar zou dat eigenlijk wel geweldig vinden.. .even wachten tot Alice wat ouder is (goed excuus).
Wel internet, hyves en email. Dus toch nog iets!

Groetjes

Terug
Bovenaan