Ook ik ben schuldig....

Hoi meiden,

Ik zie steeds meer bekentenissen hier, dus zal ik ook maar zeggen dat ik schuldig ben aan het feit dat ik wel lees, maar niet reageer. Ik ga mijn best doen, maar beloof niets, hahaha.

Hier gaat het zijn gangetje! Volgende vrijdag wordt Vince al weer 11 maanden, wat gaat de tijd toch snel. Hi jis echt een heerlijk, lief ventje. Kruipt en stapt door het huis, hij moet zich nog wel ergens aan vast houden, maar wij verwachten dat het niet meer lang zal duren dat hij los gaat lopen, de wil is er wel namelijk.

Met Lyanne gaat het ook goed, sinds 7 september gaat ze op maandagmiddag naar de psz, dat vindt ze helemaal leuk! Ook gaat ze a.s. zaterdag voor de 3e keer naar peutergym, waar ze zich helemaal uit kan leven en dat doet ze ook met heel veel plezier.

Ik geniet zo ontzettend veel van onze schatten, wat kun je toch veel van je kinderen houden.

Tussen Jorg en mij gaat het beter, er moet nog wel gewerkt worden, maar het gaat de goede richting op. 9 Oktober neem ik hem mee naar een steakhouse hier in de buurt, die opent volgende week en dat weet hij nog niet.

Met mij gaat het goed. A.s. dinsdag hoor ik de datum wanneer ik geopereerd ga worden, helaas moeten er iets meer dingen gebeuren dan aanvankelijk werd gedacht, maar dan lig ik toch op de tafel.

Ik moet zeggen dat ik blij ben met het feit dat ik aan het forum een paar hele goede vriendinnen heb overgehouden, wij hebben elkaar afgelopen tijd wat vaker gezien ivm de verjaardagen en o.a. een kraamfeest. In oktober is het de bedoeling om met de moeders alleen, dus zonder de kinderen, lekker te gaan lunchen. Meiden, ik ben blij dat ik jullie heb leren kennen!!!

Zo, nu ga ik verder met het eten, morgen zal ik eens de topics gaan lezen hier.

Groetjes, Marieke mv Lyanne en Vince

Hey,

Ik dacht ik zal nog eens een poging wagen om in te loggen en te reageren en het lukt! Jahoe!

Fijn dat het zo lekker gaat met de kids. Zalig gevoel hè. Goed dat het tussen Jorg en jou steeds beter gaat. Komt vast goed!

Spannend hoor van de operatie. Kan me voortsellen dat je er gemengde gevoelens over hebt.

Zie je volgende week!

Liefs,
Nelly.

Terug
Bovenaan