ook ik ben van de trap gevallen !!

Hallo allemaal.
Dat is toch ook toevallig, zit ik even bij te lezen, zie ik dat 2 dagen voor mijn val Fee is gevallen. Het lijkt wel een kopietje van mijn verhaal.
Ik had al een tijdje niets meer van me laten horen, maar op het werk is het drukker geworden, dus even minder tijd... Maar goed, zoals de topic laat raden... Afgelopen donderdag ben ik zo'n 8 treden van de trap gevallen, met mijn dochter. Had gladde sokken aan en maakte een draai en woepss.. daar gingen we..
Gelukkig had mijn dochter behalve de schrik niets. Ze huilde, dus dat is dan een goed teken en wilde daarna weer een benaan eten.  Ik viel op de zijkant van mijn rug en billen. Heb nu zo'n compleet testbeeld op mijn bil. Geen fraai gezicht, maar beter dat dan iets anders..
Aangezien ik nu ruim 33 wkn zwanger ben, voor de zekerheid naar de verloskundige geweest en daar het hartje geluisterd. Alles was goed. Wel heb ik de volgende dag veel meer dan normaal slijm verloren, dus ik vermoed dat mogelijk door de val de sluimprop al verloren ben. Maar zover ik dat weet, heeft dan niet echt veel met het opgang komen van de bevalling te maken. Heb verder ook geen last van krampen, bloed of andere dingen die daar op kunnen wijzen.
Kortom het is allemaal goed afgelopen, daar ben ik wel erg blij om.

Dus dames, kijk uit met de trap !!!

Gr. Mamajo (33+1 wkn zwanger van nr. 2)

Hi Mamajo,

Ohhnee ook van de trap gevallen!! Gelukkig valt het me op de blauwe plekken na.
In 1 val 3 mensen onder aan de trap, niet niks.
Goed van je dat je naar de vk ben geweest. Ik ben net gister weer geweest voor extra controle  en alles was ok.
Had wel de dagen na de val meer last van harde buiken en natuurlijk de blauwe plekken en schaafwonden maar het valt mee.

Goed oppassen de laatste paar weekjes!!!! Ze zeggen dat het veel voorkomt dat zwangere vrouwen van de trap vallen in de laatste maand, alsof ze met hun gedachte ergens anders zijn.

Groetjes en sterkte Fee

Terug
Bovenaan