A
Anoniem
Guest
Tja ik wist het al een beetje 4 dagen geleden een test gedaan en die was negatief, dus had me wel al een beetje voorbereid. Maarja je hootp gewoon dat het toch nog te vroeg was, maar nee dus. Vandaga precies op dag 30 netjes ongi geworden. Zo voel me wel weer stuk man. Om een of andere manier heb ik alles een beetje opgegeven en heb ik er niet zo veel zin meer ion. Steeds maar weer dat gekl....t sorry. Krijg nu een hsg en dan gaan we verder kijken wat het probleem is. ik weet niet of ik het allemaal nog een beetje kan plaatsen maar het voelt in iedergeval echt frustrerend. Zeker omdat ik de maanden zie voor bij vliegen dat ik niet ongesteld ben en voor je het weet ben ik al weer zo 2 jaar verder zucht. en iedereen maar zeggen dat ik gelukkig nog zo jong ben (23 jaar). OK dat is dan wel zo maar ben gellukig getrouwd en heb een verlangen om een eigen kindje te hebben dat je nog jong bent maakt geen zak uit. Al was ik 44 dan was het nog erg toch.
Snik voel een ernorme verdriet-woede opkomen. Daar komt ook nog bij dat ik door die stomme hormone gewoon helemaal opgeblaze ben en ik nieuwe kleding heb moeten komen. De weegschaal blijft gellukig het zelfde gewicht aanwijzen maar ondertussen zijn mijn borsten wel extra groot geworden en voel ik me een opgeblazen ballon, waar ik zeker niet blij mee ben. Nou mama peet ik hoop dat we volgend emaand samen wat meer gelluk mogen hebben.
liefs van mariska
Snik voel een ernorme verdriet-woede opkomen. Daar komt ook nog bij dat ik door die stomme hormone gewoon helemaal opgeblaze ben en ik nieuwe kleding heb moeten komen. De weegschaal blijft gellukig het zelfde gewicht aanwijzen maar ondertussen zijn mijn borsten wel extra groot geworden en voel ik me een opgeblazen ballon, waar ik zeker niet blij mee ben. Nou mama peet ik hoop dat we volgend emaand samen wat meer gelluk mogen hebben.
liefs van mariska