Ook ik ben weer van de partij....

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik zie dat ik niet de enige ben die net terug is van vakantie.
Dit was mijn eerste vakantie (zomervakantie) in Nederland en het is prima bevallen.
We zijn eerst een week in Zeeland geweest in een huisje van Hogenboomparken en daarna nog een week naar de Veluwe (huisje van Landal).
Het was echt heerlijk!!!! Lekker rustig aan gedaan en ik merk dat dat de kindjes ook goed doet. 's Ochtends gewoon een beetje aanrommelen in het huisje en 's middags op pad (stukje fietsen, zwemmen of ergens heen met de auto). Floris slaapt tegenwoordig nog maar 1 keer per dag of hij deed nog een klein tukje in de auto (meestal op weg weer naar het huisje).

Nu is helaas weer het "gewone" leven weer begonnen maar ik merk dat ik echt uitgerust ben dus ik kan het allemaal weer wat beter aan (werk, kinderen, huishouden enz). Voor de vakantie had ik het toch wel gehad met alle hectiek.

Liefs Femke

Wat fijn dat het zo goed is bevallen.
En zeker fijn dat je weer lekker uitgerust bent. Eigenlijk hebben we dat allemaal even nodig; even er tussen uit om bij te komen van het dagelijkse leven.
Sil

Fijn zeg, dat het je zo goed is bevallen allemaal.
Kun je er weer even tegenaan.

Ja, heerlijk zo'n vakantie.
Ga me nu toch weer afvragen of ik niet te veel werk (4 dagen in de week). Het is zo fijn om lekker rustig aan te kunnen doen met de kinderen en ik merk dat zij ook lekker in hun vel zitten als er niet zo gehaast wordt. Misschien toch maar weer even kijken of we dingen anders kunnen organiseren.

Klinkt goed!  En wat leuk dat je weer van de partij bent hier

Groetjes Debby

Terug
Bovenaan