Ook ik ben zwanger!!!

hoi Isanie,
Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap!! 2e kindje las ik op uitgerekende lijst. Leuk! Hoe oud is jullie 1e kindje?
Ik ben als het goed is (streepje is streepje zeggen ze, maar hij was best licht en voel helemaal niets) ook zwanger van de 2e en ergens halverwege nov uitgerekend. Weet niet wanneer ivm erg onregelmatige cyclus.
Hopelijk gaat t allemaal voorspoedig!!
Groetjes, mira

Hallo Allemaal,

Ook ik krijg als alles goed gaat een November kindje!!
Ik heb een vraagje, zijn jullie ook zo onzeker of alles wel goed gaat?
Ik heb nou zoveel miskramen gelezen dat ik er wel is bang van wordt!!
Ik heb 2 gezonde meisjes en nog nooit een miskraam gehad maar ik ben ook nog nooit zo zenuwachtig geweest als nu!
Hebben jullie dat ook?

Groetjes Diana

hoi Diana,
ik herken je gevoel hoor! En zeker omdat ik nu helemaal geen kwaaltjes heb (zat bij vorige zwangerschap in deze fase midden in verhuizing, dus zijn er misschien veel dingen langs me heengegaan??). Maar zelfs m'n borsten zijn nog slap! Had pak met 2 testen in huis gehaald en moet verleiding weerstaan om nog een test te doen. AL weet ik streep is streep. T zal wel wennen toch?!
Voorspoedige zwangerschap gewenst en tot vaker ziens op nov-forum!
Groetjes mira

Hoi allemaal,

Leuk dat jullie allemaal reageren.
Ook ik vind het allemaal erg spannend. Ik heb ook weinig zwangerschapskwaaltjes. En die dingen die ik heb die ik heb ik ook weleens toen ik niet zwanger was. Ook niet misselijk. Maar was ik ook bij mijn eerste kindje pas met 4 maanden. Ik was moe, afgelopen week en nu helemaal niet. Hihihi en dan heb ik het koud en dan weer warm. Oja en mijn borsten hebben pijn gedaan maar dat is nu weer niet zo. Ja nu heb ik weer gevoelige tepels. Ach wat een gedoe allemaal, hihihihi. Ik zal blij zijn als ik een echo krijg en het hartje hoor kloppen.
Verder heb ik een medische indicatie met zoals bij mijn eenrste kindje en ga ik bevallen in het ziekenhuis. Dit ivm medicijngebruik.
Ik heb al een dochter van net 4 jaar. Ik ben zelf nu 32 jaar.  En ik had nooit gedacht zo snel weer zwanger te zijn. 2e keer was het raak. Ja ik ben happy maar ik weet ook dat er nog van alles mis kan gaan, heb zelf ook al een keer een miskraam gehad met 12 weken. Maar ja, ik blijf aan de leuke dingen denken.
Leuk om zo je verhaal te kunnen vertellen en te delen met anderen. Nou meiden wij gaan ervoor!!!

Dikke kus,

Moi!!!

Hoi Diana,

Bij mij is het ook zo..ben zwanger van mijn 3e maar heel onzeker..voel helemaal niets, en bij de andere twee was ik heel moe en zere borsten..maar we blijven positief denken..over twee weken naar de dokter en kijken of ik een echo krijg!!
Nou meiden allemaal sterkte met de kwaaltjes en we gaan er lekker van genieten!!

gr christina

Terug
Bovenaan