Hoi allemaal,
Leuk dat jullie allemaal reageren.
Ook ik vind het allemaal erg spannend. Ik heb ook weinig zwangerschapskwaaltjes. En die dingen die ik heb die ik heb ik ook weleens toen ik niet zwanger was. Ook niet misselijk. Maar was ik ook bij mijn eerste kindje pas met 4 maanden. Ik was moe, afgelopen week en nu helemaal niet. Hihihi en dan heb ik het koud en dan weer warm. Oja en mijn borsten hebben pijn gedaan maar dat is nu weer niet zo. Ja nu heb ik weer gevoelige tepels. Ach wat een gedoe allemaal, hihihihi. Ik zal blij zijn als ik een echo krijg en het hartje hoor kloppen.
Verder heb ik een medische indicatie met zoals bij mijn eenrste kindje en ga ik bevallen in het ziekenhuis. Dit ivm medicijngebruik.
Ik heb al een dochter van net 4 jaar. Ik ben zelf nu 32 jaar. En ik had nooit gedacht zo snel weer zwanger te zijn. 2e keer was het raak. Ja ik ben happy maar ik weet ook dat er nog van alles mis kan gaan, heb zelf ook al een keer een miskraam gehad met 12 weken. Maar ja, ik blijf aan de leuke dingen denken.
Leuk om zo je verhaal te kunnen vertellen en te delen met anderen. Nou meiden wij gaan ervoor!!!
Dikke kus,
Moi!!!