Ook ik ben zwanger

Hallo aanstaande september mama's,

Ook ik kom me hier melden, aangezien ik eindelijk (voelde alsof het veel te lang duurde) zwanger ben na mijn miskraam in juni.
Wij zijn uitgerekend op 13 september. We zijn erg blij, maar ook erg onzeker dat het weer fout zal gaan. We duimen maar dat de eerste weken zo voorbij zullen zijn!

Geniet allemaal van jullie zwangerschap!
Liefs Lieke

Hoi lieve,

Hartelijk gefeliciteerd en geniet ervan.
Ik weet precies hoe je je voelt.
Ik heb in okt nog een missed abortion gehad en kan nu ook niet wachten tot ik de eerste echo heb gehad en heb gezien dat alles in orde is.

Geniet
Wanneer heb je je eerste afspraak bij de vk.

Liefs rian

Gefeliciteerd!
Ik ben voor de eerste keer zwanger maar vind het ook erg spannend. En wij blijven toch ook erg onzeker. Wij krijgen 6feb met 8weken gelukkig een echo.

Liefs

Dank je wel dames,

Ik heb vooral erg last van mijn borsten, ruik dingen sterker, zit snel vol, met vlagen misselijk, vermoeid en heb lichte rugpijn. Genoeg tekenen geloof ik, dus daar houd ik me maar aan vast.

Ik ben onder controle bij de gyneacoloog, aangezien er in Singapore (waar ik momenteel woon) geen vk's zijn. De eerste afspraak heb ik gehad en krijg hormoonondersteuning tot de eerste 12 weken voorbij zijn. Mijn eerste echo zal woensdag de 25e zijn, dan zijn we bijna 7 weken.

@ Yani, idd spannend. Hoe voel jij je?
@ Rian-Sanne, kan me voorstellen dat je ook niet kan wachten tot je eerste echo. Wanneer is die?
@ Renate, gefeliciteerd,ook bij jou kan ik de onzekerheid voorstellen, gelukkig komt 6 februari steeds iets dichterbij!

Liefs

Gefeliciteerd! Blijft altijd spannend. Zeker als het al een keer fout is gegaan.

Blijf positief denken. De eerste keer is het bij mij helaas ook niet goed gegaan, maar de tweede keer voelde ik me toch een stuk zekerder, ookal blijf de onzekerheid. Het voelde op de een of andere manier heel anders. Een stuk beter.

Nu voel ik me heel erg zeker, dus hoop dat m'n gevoel goed zit ;-)

Terug
Bovenaan