Ook ik doe helaas niet meer mee !

Hallo Dames,

Ik wil toch even mijn verhaal kwijt. Sinds vorige week woensdag 6 februari jl. had ik ineens last van licht bruinverlies. De verloskundige gebeld en het kon wel eens een innestelingsbloeding of toch de begin-tekenen van een miskraam zijn. Dus toch maar hopen dat het goed blijft gaan.

Afgelopen maandag was nog niet over, dus weer gebeld. Nu mocht ik een afspraak maken voor een echo. Ik  zou dan a.s. zaterdag gaan.  Dan zou ik 7 weken en 6 dagen zwanger zijn.

Helaas kwam ik zojuist uit mijn werk om 17.15 uur. Ging naar het toilet en zag ineens allemaal helder bloed. Dus ik  ga er maar vanuit dat het nu écht voorbij is .

Het is ontzettend k.t, maar een speling van de natuur en niets aan te doen, zeggen ze ! Mijn troost is wel  dat ik al een prachtige zoon van nu 21 maanden heb. Als dit weer achter de rug is, gaan we het maar  weer proberen.

Ik wens iedereen een hele goede zwangerschap toe en hoop dat jullie allemaal gezonde kindjes ter wereld brengen.

Voor diegene waar het ook bij mis is gegaan, misschien tot ziens bij een ander forum.

Mariska, 35 jr.

Terug
Bovenaan