Ook ik doe mee aan de rage, door Ing hahaha

Haaaai allemaal,

Met de hulp van Ing ben ik ook bezig met het opzetten van een weblog.
Hij staat nog in de kinderschoenen en er moet nog een hoop gebeuren. Maar je mag gerust alvast een kijkje nemen.

komt ie: www.babydroom.web-log.nl

Dikke knuf Sjan

EN HIJ IS LEUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Allemaal effe kijken hoor!

lfs inge

ps ook bij mij zijn jullie nog steeds welkom! We maken er een gezellige boel van met al die weblogs!

http://wensweb.web-log.nl

Graag gedaan!! Ik laat het eerst maar even bij dit forum en ik ben vandaag een dagboek begonnen. Misschien dat dat therapeutisch werkt! Heb in ieder geval gelijk iets van 10 kantjes volgeschreven. Misschien krijg ik ooit de behoefte dit op een eigen weblog te zetten, maar eerst nog maar even niet. Maar bedankt hoor Inge!

Liefs Berber

Hallo Inge,

Zo nu en dan lees en (vooral) leef ik met jullie mee en ik zag zodoende de weblog van Inge. Het ziet er heel mooi uit moet ik zeggen (ondanks de vervelende verhalen die er ook op staan). Ik hou zelf ook een weblog bij en ik vind jouw titel (of hoe heet dat) met die schapen en waar wensweb staat zo leuk. Bij mij staat (heel saai) de naam van de weblog. Hoe kan ik dat veranderen? Kom er zelf niet helemaal uit! Kun je me vertellen hoe ik dit kan aanpassen? Alvast superbedankt!

Groetjes, Miriam

Hoi Miriam,

Die kopfoto's  worden gemaakt door een stel hobbyisten die je een mail kunt sturen. Je moet dan aangeven welke kleuren en figuren je leuk vind en dan maken ze iets wat past bij jouw log. Ik vind dus die schapen erg leuk maar het kan van alles zijn.
Er staat een link op mijn log (kopfoto's) en als je daar naar doorklikt dan kom je op hun site. Het kost niets en ze mailen je het gewoon toen. Je kunt dan bij lay out en dan beeld de url van de koptekst invullen.

Als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel. Je kan ze ook altijd op mijn log stellen.
gr.Ing

Terug
Bovenaan