ook ik eerste echo gehad!!!!

Lieve allemaal,

afgelopen maandag heb ik dan mijn echo gehad.

was zo zenuwachtig, nerveus, bang!! eenmaal bij de vk liep het nog uit ook, ik zat echt te riebelen als een rietje.

eenmaal binnen, gelijk een inwendige echo, ik kon het alleen niet erg goed zien, en de vk....... die kijk mij alleen maar aan met een grote glimlach. dat zei dus genoeg.

nogmaals naar het scherm gekeken en .............ja hoor daar was het knipperlichtje!!! geweldig! bleek zelfs 1 dag voor te lopen. de meting gaf aan 8wk en 1 dag.

maandag volgende echo bij de gyn, kan niet wachten! hou jullie zeker op de hoogte.

Liefs Sylvia

Hallo Sylvia,

Gaaf joh. Helemaal super. En jij mag dus maandag weer voor een echo? Dat is ook snel achter elkaar? Waarom is dat?

Ik heb dat dan ook, vandaag echo en volgende week donderdag zoals ik al zei in het vorige bericht.

gr
Vanes

Hoi vanes,

in juni 2007 heb ik met 5,2 wk zwangerschap een miskraam gehad en op 9 januari 2008 ben ik bevallen van ons kindje *Angel, zij bleek niet meer te leven bij de controle van de vk op 8 januari 2008.

doordat dit natuurlijk door mijn hoofd blijft spelen krijg ik wat extra controles. erg fijn natuurlijk, maar de reden erachter iets minder.

Nu is het ook zo dat wij in 2007 bij de gyn terecht zijn gekomen, omdat zwanger worden niet wilde lukken. door hormoontabletten (clomid) is het toen dus wel gelukt.

ik heb ook een aangeboren hartafwijking en daardoor is hoogstwaarschijnlijk *Angel overleden. doordat mijn lijf niet genoeg zuurstof meer kon rondpompen heeft zij niet genoeg gehad. Nu ben ik 31 oktober jl. geopereerd enheb ik een nieuwe aorta-klep gekregen. nu gaan we er vanuit dat dit ook zeker een positieve invloed heeft op mijn zwangerschap, te meer ook omdat we nu zonder hormonen zomaar zwanger zijn geworden.

dus vandaar dat wij wat extra controles krijgen.

nog even spannend voor jou ook. duim met je mee dat alles goed is bij je en dat je gewoon wat later in de maand je eisprongheb gehad. sterkte nog even komende dagen!

Liefs Sylvia

Hallo Sylvia,

Wat een verhaal zeg. Vreselijk zeg. Ik snap goed dat je erg nerveus bent. Je hebt al aardig wat meegemaakt.

Ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest, dat heb ik zojuist bij een ander onderwerp geplaatst omdat ik ineens ontzettend ging bloeden. Moet zelfs een maandverband dragen. Maar gelukkig zag het er allemaal goed uit. Ben nu 7 weken zwanger, toch wat minder ver als ik dacht. Mag donderdag weer terugkomen voor een volgende echo.

Jij heel veel succes en positief blijven. Probeer ik ook...hahaha. Ook  blijf ik soms tobben.

Liefs
Vanes

Hoi Sylvia,
Heerlijk zulk goed nieuws! Geniet er maar van je hebt het verdiend en het is je gegund. Ik hoop dat je ook een beetje kan genieten van de extra echo's en dat alles goed blijft gaan.
Groetjes suzan

Terug
Bovenaan