ook ik geloof

Ik heb al een berichtje achtergelaten bij Leah's berichtje. Maar wilde toch nog even reageren.

Ik geloof vast en zeker dat God bestaat. Hij alleen kan wonderen laten gebeuren. En ze gebeuren nog! Een stel bij ons in de kerk was al 16 jaar kinderloos. Ze hadden niets meer verwacht..... en nu? nu hebben ze 2 gezonde meiden. Ze hebben niet voor behandelingen gekozen als IVF. Ze hadden zoiets van: Misschien heeft God een andere bedoeling met ons leven. En toch na 16 jaar was ze zwanger, ik vind dit een wonder!!

Ik vind de reactie van die anoniem echt heel erg kwetsend. Wonderen gebeuren. Ook ik heb een collega die kinderloos bleef. Toen zij erin berustte dat ze kinderloos zouden blijven gebeurde een paar jaar later dat waar ze zo op gehoopt hadden: ze werden zwanger.
Dit heeft niets met buiten de deur eten te maken.

Groeten, Bianca

Die anonieme persoon, is een zielig persoon en ik denk dat we daar verder geen aandacht meer aan moeten besteden!! dat vind ze alleen maar leuk! pffffff wat zijn sommige mensen dom!

Marloes, ik vind het mooi voor die mensen dat na 16 jaar hun wens toch nog in vervulling is gegaan!!

Steffie

Wat leuk om daar nou eens iets over te lezen. Sowiezo over het wonder dat iemand na zo'n lange tijd toch zwanger wordt en ook dat er toch nog meer gelovige meiden op dit forum zitten.
Doet me persoonlijk heel goed.
Nou moet ik eerlijk toegeven dat ik niet zo'n heel erg "bidder" ben maar geloof wel dat God ook dingen die ik niet leuk vind, ten goede kan keren en er iets positiefs mee kan doen in mijn leven.

Ik hoor graag weer van jullie!

Liefs,
Joan

Terug
Bovenaan