ook ik heb de 20-weken echo gehad

Nou, hier zit de echo er ook op. Alles was goed, alleen 1 niertje was een klein beetje vergroot. Dit schijnt wel vaker voor te komen, bij mijn oudste was dit tijdens de zwangerschap ook, maar toch knaagt het een beetje aan me. De echoscopiste zei ook dat het een momentopname was. Ik moest sowieso met 32 weken een extra echo laten maken en dan zal er nogmaals naar het niertje gekeken gaan worden.
 
Gelukkig is alles goed. En misschien helpt het wel dat je oudste het ook had en uiteindelijk goed is gekomen. Op naar de 32weken en dan horen we het weer van je! Weten jullie of de kleine een jongetje of meisje is of willen jullie het niet weten (of had je al eerder vermeld dat jullie het weten :$)
 
Oepsie ik was een beetje te snel met plaatsen, wil je nog even zeggen: lekker ervan genieten zoals alle mama in spe doen! Liefs Shar
 
Ik weet dat ik het allemaal moet relativeren, maar die hormonsters werken niet mee.... Ondanks dat het allemaal goed is, heb ik toch al een traantje moeten laten....Verder weten we niet wat het wordt, maar toen we op de tafel lagen hebben we wel even getwijfeld.
 
Helemaal logisch dat je traantjes heb gelaten/laat! en dat mag ook toch!! Wel spannend dat jullie het niet weten, wij willen het ook niet, ik begin zelf ook erg te twijfelen, maar me manneke wil het echt niet, dus das makkelijk :D
Rustig aan en kop op! xx
 
Hay meid

Jammer dat ze niet gewoon zeiden: alles is goed. Ik kan me voorstellen dat het dubbel is nu. Het hoeft niet ernstig te zijn en over een tijdje mag je weer even spieken. Dat is spannend zeg!

Succes meid!
 
Wat spannend inderdaad, ik kan me dat ook goed voorstellen. Sterkte en gewoon hier je verhaal doen en je ei kwijt leggen zeg ik dan maar ;) en op naar de 32 weken echo en dan zal alles echt wel goed zijn met jullie ukkie
 
Terug
Bovenaan