Ook ik heb de pijn en verdriet meegemaakt, maar.....

Hallo meiden,

Ook ik heb helaas een miskraam gehad in juli en nu toch weer zwanger!!
Ik ben nu 6 weken en 5 daagjes, woensdag 7 weekjes..
Ik ben nu zo onzeker en niet gerust doordat ik eerder een miskraam heb gehad en evaringen lees op het forum..
Vandaag de vk gebelt en moet 19 okt voor de eerste echo, ik hoop zo dat dit keer wel goed gaat al ben ik zo bang.
Wel moet ik zeggen dat deze zwangerschap anders is en dat stelt me wel ietsje gerust maar je weet het maar nooit.

Blijven duimen dat het goed gaat en dat het maar snel 19 okt is met goed nieuws.. Ik hou me hart vast...

Ik leef met jullie mee allemaal!

Liefss

Hi Silvie,

Gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap!
Wat fijn dat het zo snel weer gelukt is! Probeer ervan te genieten meis, al kan ik me voorstellen dat je je pas gerust voelt als de eerste 12 weken voorbij zijn.

Ik heb nu bijna 3 jaar geleden ook een miskraam gehad, maar de zwangerschap die daarop volgde was perfect! Al bij 5 weken hebben we het mensen verteld, ik was zwanger Zwanger ZWANGER!

Soms denk ik dat je inderdaad kan voelen of het goed zit of niet. Deze keer voelde het anders, meerdere malen per dag op de meest diverse momenten schoot het woord miskraam door mijn hoofd en het klopte. Nu hoop ik dat wij net zo snel als jullie weer gezond zwanger mogen worden.

Hou je vast aan het goede gevoel wat je bij deze zwangerschap hebt, leef gezond en neem de tijd om je emoties en gevoelens een plek te geven.

Liefs, M.

Hallo,

Bedankt voor je lieve reactie!
Ik maak me nu wel een beetje zorgen, ik heb een soort zurend gevoel in mijn onderbuik soms soort van lichte steekjes.. Heb verder geen bloedverlies of bruine afscheiding..
Net de vk gebelt en ze zei dat ik me geen zorgen hoef te maken zolang ik geen bloedverlies heb..

Maar ergens maak ik me wel zorgen ben morgen 7 weekjes en hoop gewoon dat het nu wel goed gaat..

Liefs.

Hoi Sylvi,

ik ken die onzekerheid!
Heb in mei een miskraam gehad...hartje was gestopt met 6 wk en 4 dgn maar kwam niet zelf los en ben gecureteerd.
Nu na 5 maanden heb ik vanmorgen positief getest,maar durf gewoon niet blij te zijn...ben zoooo bang dat het weer mis gaat!!
Mag donderdag naar de gynaecoloog en hopelijk kan hij me een beetje gerust stellen,maar ben bang dat ik toch echt nog een paar weekjes geduld moeten hebben....
sterkte meis en we blijven duimen!

@Silvie,

Dat (drukkende, lichte menstruatie steekjes) gevoel in je onderbuik, zo vroeg in de zwangeschap kan erbij horen. Ik heb het met al mijn zwangerschappen gehad.
Voel je je er echt niet gerust op, gewoon even contact opnemen met de verloskundige.

@Proudtobe, gefeliciteerd met je zwangerschap meis!
Supergoed nieuws!!! Laat even weten hoe het ging bij de gync.

Bedankt voor jullie reactie!
Ja het is zo vervelend die onzekerheid, ik kon ook niet blij zijn omdat ik zo bang ben dat het ook weer misgaat!!
Ben vandaag 7 weekjes en ik blijf duimen maat ben nog steeds niet gerust..
Ik had gister de vk gebelt en uitgelegd dat ik al eerder een miskraam heb gehad en dat ik niet gerust ben, ze zei dat ze weinig konden zien omdat ik nog vroeg in de zwangerschap ben, maar met 6 weken kan je het hartje al zien kloppen en ze zei van de vorige keer ging het ook mis toen je dat had gezien, dus dat vond ik een beetje lullig.. Nou mag ik maandag pas komen.. Ze zei wel zolang je geen bloedverlies heb hoef je je geen zorgen te maken, maar als nog blijf ik me zorgen maken..

Liefs..

Je bezorgdheid is zo herkenbaar. Heb zelf in okt een miskraam gehad en ben nu gelukkig alweer 33 wkn zwanger, maar wat waren die eerste weken spannend. Telkens als we een echo hadden was de spanning te snijden en wat een opluchting als ze dan zeggen dat alles goed gaat. En je ziet een hartje kloppen. Toen ik onze kleine ging voelen toen pas kreeg ik echt rust. Sterkte met deze spannende weken. Hopelijk krijg je na de echo wat meer rust en vertouwen.

Terug
Bovenaan