ook ik heb een streepje!!!

A

Anoniem

Guest
was vandaag 4 dagen overtijd maar ja omdat dit nog maar de derde     of 4de ronde was dacht ik ik wacht nog even een weekje met testen alleen die andere rondes had ik wel iédere keer 28 dagen dus vandaag toch maar gettest met het idee dan ben ik eraf dat het idee van zwanger tzijn door mijn hoofd gaat maar toen bleek de test iets anders aan te geven dan geen streep namelijk wel een dikke streep!!!!!!!!!!!!!1
jeuh!!!!
ik ben erg blij maar ook erg voorzichtig en heb het alleen aan mijn schoonzus vertelt en verder houden mijn vriend en ik het nog even voor ons!!eerst zeker weten dat het goed zit
!!!!

succes allemaal met zwanger worden

ps hoe kan ik kleuren glitters strooooien!??

Ha Kyrabella!

Gefeliciteerd, geniet ervan! Ik heb gisteren positief getest, kan het eigenlijk nog niet geloven (voel ook nix).

Liefs, Ukkie26

oeps, verkeerde naam. Lovelykyra22 bedoel ik. Nogmaals: gefeliciteerd!

dankje wel!!!jij ook van harte hahah!! nee nou niks voelen is ook wle fijn toch eindelijk geen ontpil kwaaltjes meer!
ik welke ronde zat jij?

Tsja, dat is ook waar. Niets voelen is wat dat betreft fijn. Maar het maakt het wat onwerkelijk te geloven dat ik zwanger ben. Maar...dat gevoel zal vanzelf wel komen.

Bij mij (ons) was het ronde 4, eerste kindje.

Ontzettend gefeliciteerd!
Heel veel succes en geniet ervan!
Liefs Rimke

dank jullie wel!!bij mij ook 4de ronde volgens mij of derde weet het geen eens was nog niet zo goed aan het tellen haah ""
spannend hoor""

Terug
Bovenaan