We zijn halverwege maart en iedereen die nog niet bevallen is mag nu officieel wel bevallen. Hoewel ik eigenlijk nergens last van heb, de baby me helemaal nog niet in de weg zit, wil ik nu toch wel eens een keer bevallen. Morgen ben ik officieel uitgerekend maar van enige actie is nog niks te merken. Vorige week 1 nachtje wat gerommel en de baby is toen keurig ingedaald. Voor de rest is er echt nog niks te merken. Had me heerlijk geleken om met zulk mooi weer als vandaag achter de wagen te kunnen lopen. En dan die mensen die niet meer "durven te bellen of langskomen", want stel dat het aan de gang is. Grrr, kan nog 2 weken duren ook hoor. En als je dan boodschappen of iets gaat doen, krijg je te horen, goh loop jij ook nog? Ja wat dan? Moet ik stil in een hoekje gaan zitten wachten? Begin 's morgens gelijk maar met stofzuigen en alle kleine rotwasjes worden ook gelijk gedaan dus in huis is er niets meer te doen. Duik nu maar even eens lekker de tuin in, beetje zon op mijn gezicht en misschien dat het humeur dan beter wordt. Dus voor iedereen die net als ik nog steeds zitten te wachten: Heeeel veel sterkte. En laat die baby's nu maar komen!