Ook ik heb het nu wel gehad

We zijn halverwege maart en iedereen die nog niet bevallen is mag nu officieel wel bevallen. Hoewel ik eigenlijk nergens last van heb, de baby me helemaal nog niet in de weg zit, wil ik nu toch wel eens een keer bevallen. Morgen ben ik officieel uitgerekend maar van enige actie is nog niks te merken. Vorige week 1 nachtje wat gerommel en de baby is toen keurig ingedaald. Voor de rest is er echt nog niks te merken. Had me heerlijk geleken om met zulk mooi weer als vandaag achter de wagen te kunnen lopen. En dan die mensen die niet meer "durven te bellen of langskomen", want stel dat het aan de gang is. Grrr, kan nog 2 weken duren ook hoor. En als je dan boodschappen of iets gaat doen, krijg je te horen, goh loop jij ook nog? Ja wat dan? Moet ik stil in een hoekje gaan zitten wachten? Begin 's morgens gelijk maar met stofzuigen en alle kleine rotwasjes worden ook gelijk gedaan dus in huis is er niets meer te doen. Duik nu maar even eens lekker de tuin in, beetje zon op mijn gezicht en misschien dat het humeur dan beter wordt. Dus voor iedereen die net als ik nog steeds zitten te wachten: Heeeel veel sterkte. En laat die baby's nu maar komen!

Misschien dat het mooie weer voor onze hummeltje lokt... ;-)

Idd irritant dat mensen vragen, nog niet gekomen?
Nee ik loop in de supermarkt met een bal onder mn jas en laat mn baby thuis.....
En ook hier is de tel verdacht stil, nou denken die mensen nu echt dat ik al puffend tussen de weën de tel nog opneem?
Als het zover is trek ik de stekker er wel uit....

Ach jah, misschien reageer ik soms wel geirriteerd omdat ik beetje zat ben haha,
Van mij mag ons hummeltje ook wel komen, kan ik weer energie krijgen, alle klachtjes zijn dan weer weg, bekken kan opknappen en kan ik ook lekker met ons zoontje de hort weer op, zoals wandelen,naar de speeltuin, naar de dierentuin (we hebben abonement) en kan die kleine mooi lekker in de wagen mee.

Succes iedereen met die laatste loodjes,
Liefs Marina

hoi dames, hier ook hetzelfde verhaal. Met zulk weer ga ik altijd lekker wandelen, maar door mijn bekkenklachten moet ik al na 7 min stoppen. Ik was gister uitgerekend, ben door de vk getoucheerd (op mijn verzoek) maar had geen ontsluiting, wel allemaal week. Dus kon ze ook niet strippen helaas. Afgelopen nacht krampen in mijn onderbuik, alsof ik menstruatiepijn had maar zonder hard worden van mijn buik. Helaas niet doorgezet ben toen in slaap gevallen. Ik hoop dat er wel iets is gebeurd daar beneden, want had wel wat slijm vanmorgen. Verder maar wachten, weet het ook niet meer. Ik wil wel natuurlijk bevallen, dus hoop dat het niet al te lang gaat duren.

groeten

Hey,

Ben nu 38 weken dus het kan bij mij nog wel 4 weken duren pffff.....
Heb nog nergens last van en geniet nu lekker van het zonnetje maar heb gisteren wel aangegeven bij de vk dat ik met 41 weken wel ingeleid wil worden en niet tot week 42 door wil lopen. Denk dat je het dan ook wel gehad hebt en er klaar voor bent.
Heb zoiets van volgende week vind ik het wel een mooie tijd, maar wie zal het zeggen?

Jah pff.....
Krijg ook te horen als ik in de supermarkt ben hoor.. jij nogsteeds hier???
Waar moet ik anders booschappen halen??

Maar ondanks dat de beeb me nog niet irriteert... wil ik ook graag mijn hummeltje in mijn armen hebben! stiekem al aan wonderolie gedacht... maar zou niet weten waar ik dat kan kopen hahaa

Voor een ieder, succes nog met de laatste loodjes! onze beebs komen eraan! al duurd het miss nog 3 weken

De wonderolie heb ik nog niet geprobeerd, de andere huis-tuin en keukenmiddeltjes wel. Helaas nergens resultaat van. Wonderolie is te krijgen bij de apotheek. Ik denk dat, als er vrjidag nog niks is en bij de controle alles nog prima is, ik misschien toch een flesje ga halen. Hahahahahah

Ja die wonderolie had ik vandaag in mijn handen in de etos (!!) toch maar niet gekocht, maar als die kleine er nog niet is donderdag dan ga ik het toch maar proberen.

heb ergens gelezen dat ze het in de apotheek niet aan zwangere vrouwen verkopen.......
Hmm.... de etos zeg je..... hihi...

Heb voor de rest ook al van alles geprobeerd, behalve dat dus.... denk dat de beebie er gewoon nog niet klaar voor is....

Wonderolie schijnt trouwens wel erge krampen te veroorzaken, hoop diaree en overgeven......
hebben we dat er voor over?

Terug
Bovenaan