Ook ik heb mn echo gehad!

Hi ladies,

Ben beetje laat, maar we waren pas om 12uur uit het ziekenhuis en hebben net even geluncht en mn moeder kwam een kadootje brengen.
.
Alles is in orde!!!!! :-D Jippie!!!

Ik ben 8 weken en  3 dagen zwanger, ben dus 30 maart 2009 al uitgerekend. Had al zo'n vermoeden dat ik op 7 juli mn ei had, was dus ook zo!
De echo is zo mooi: het hoofdje, lijfje en het begin van de armpjes en de beentjes is al te zien, het kindje  bewoog zelfs een paar keer.... Hoezo bijzonder?! Tis nu ongeveer 2 centimeter.

Heb nog een 12 weken echo (18 september) afgesproken en ook meteen de 20-weken echo (31 oktober), erg spannend! Maar het zag er super uit allemaal, erg fijn om te horen.

Ik blijf onder controle bij het ziekenhuis in verband met mijn verleden heb ik kans op een vroeggeboorte (heb maar 1 nier en heb ook tijdje bij de gynaecoloog gelopen) dus hoef niet naar een verloskundige. Op zich wel jammer maar dit betekent wel: lekker veel echo's!!!

Ladies, ik ben zoo gelukkig!

Tja en ik hoor nu eigenlijk bij het maart-forum..... :-( Vind t hier wel erg gezellig.... Ik wil toch wel de 12-weken echo afwachten want het kan best zijn dat er dan iets bijgesteld wordt qua datum, hoor je wel vaker. Jullie horen het vanzelf!

Groetjes Jannie

Terug
Bovenaan