Ook ik heb vandaag een start gemaakt met IVF

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden, vandaag ben ik ongesteld geworden, meteen het ziekenhuis gebeld en moet dus vandaag beginnen met Synarel, een neusspray. Over 15 dagen, 6 december as. moeten we naar het ziekenhuis voor een echo en dan krijgen we prikinstructies om dan ook meteen te starten met Puregon.

Ik sta er helemaal open voor, het gaat ook echt wel goed met me, ik vind het alleen allemaal erg spannend, wat doen de hormonen met me, hoe ga ik me de komende weken voelen, wat zijn de bewerkingen, allemaal vragen die ik pas achteraf kan beantwoorden.

Tot kerst heb ik zo weinig mogelijk dingen gepland, mijn man en ik hebben elkaar beloofd alleen maar aan onszelf te denken en de rest komt wel, een te drukke agenda brengt alleen maar meer stress met zich mee.

Dit was het voor zover!

Liefs, Pleun

Hoi Pleun,

wat gaan jullie een spannende tijd tegemoet ik hoop dat deze behandeling voor jullie net zo succesvol is als die bij van Inge dat je na 1 poging gelijk zwanger mag raken. ik wens je heel veel succes en ik heb echt bewondering voor je want wij kunnen alleen maar een tweede kindje krijgen via ivf maar daar durven wij niet voor te gaan want we weten dan niet wat de hormonen doet met mij zoals jij je al afvraagt en ja we hebben een dochtertje van bijna 5 en we willen ook om haar denken en zij heeft ook de aandacht nodig van papa en mama en niet dat we haar vergeten omdat we druk zijn met zwanger worden. heel veel succes en ik hoop gauw te lezen dat je zwanger bent.

gr. linda

Hee Pleun,

Heel veel succes de komende weken!!!! Heel slim dat je die agenda lekker leeg laat. Wij hebben dat ook gedaan en dat heb je ook echt nodig. Even kunnen doen waar je zin in hebt en vooral niks hoeven. Uiteindelijk hebben we best wat leuke dingen gedaan maar dan op het laatste moment als we er zin in hadden.

Ik ga voor je duimen hoor!

lfs ing

hoi hoi,

ik wens je heel veel succes en vind het heel goed dat je aan jullie eigen gaan denken is HEEL belangrijk. want wij hadden vorige maand ook een "rustige"
maand niemand verteld van hoe of wat met behandelen en wat denk je ZWANGER   gun het je van harte.

heel veel succes

toi toi toi

groetjes x moekje

Hee Pleun,
Nou dat is een spannende tijd en echt goed van jullie om  niet te veel te plannen en echt lekker  aan jullie zelf te denken.
Succes en sterkte met alles hoor!!! xxx

Hoi Pleun,

spannend nu het echt is begonnen.Fijn dat je je zo goed voelt. Zal het vast iets amkelijker en draagelijker maken. En wie heb je idd net zoveel geluk als Inge. Ik hoop het voor je en  ik gun het je  (en alle anderen natuurlijk ook)!

Veel sterkte en veel succes. (en mocht het even niet meevallen kun je altijd je hart luchten)

Liefs Belle

Hoi Pleun,

Inderdaad een spannende tijd.. Ontspanning is dan ook helemaal niet verkeerd.

Wij zijn ook weer begonnen met onze 2e IVF poging..

Moet zeggen dat de eerste en deze keer erg meevielen met de bijwerkingen  wat betreft de hormonen..

Ik wens je  veel sterkte en succes!!

Leeuwtje  

Hoi Pleun,

Heel veel succes met deze poging!
Ik zag ook heel erg op tegen de bijwerkingen van de hormonen, maar ik vind het tot nu toe enorm meevallen. Nou heb ik ook alleen nog maar ervaring met Lucrin. Sinds twee maanden krijg ik iedere maand Lucrin injecties. Volgende week krijg ik de derde en laatste Lucrin injectie, daarna gaan we over op de stimulatiehormonen. Volgens mij scheelt het ook enorm hoe je je erop instelt. We doen het allemaal voor een goed doel, dat is het belangrijkste. De rest is gelukkig maar tijdelijk.
Nou meid, sterkte en ik denk aan je!

Liefs, Ibbeltje

Terug
Bovenaan