ook ik helaas, nieuw

Al enige tijd lees ik met jullie mee. Ik zal effies voorstellen: Ik ben al 2 jaar gestopt met de pil!! Sinds 1 jaar in de malle molen.Niks kunnen vinden.  (zaadonderzoek, HSG)  Alles goed, maar ben nog nooit zwanger geweestMoet as vrijdag terug en krijg te horen dat we een half jaar in de wacht worden gezet. Ik heb al 4 maanden een regelmatige cyclus van precies 28 dgn. Ons probleem: waarschijndelijk timing. Zijn er meiden die net als mijn man heel de week van huis zijn? Wordt zo verdrietig!

Hallo muis,
Ik begrijp dat het heel lastig is als je man een week van huis is. Nu heb ik daar geen last van, maar mijn vriend heeft wel wisselende diensten. Dat betekent dat hij elke dag een ander rooster heeft. Dan heeft hij een dagdienst en dan een avonddienst (hij heeft 2 avonddiensten). 1 dienst is van 14.30 tot 23.00 uur en 1 dienst is van 15.30 tot 0.00 uur. Dan is hij pas om 0.00 uur of om 1 uur 's nachts thuis. Als je dan flink moet gaan klussen (hihi!) vanwege je eisprong, dan lukt dat natuurlijk niet omdat ik dan de volgende dag om 6 uur mijn bed uit moet. Dan word je nacht wel heel erg kort en moet je het toch uitstellen. Als het echt niet lukt, dan proberen we wel een oplossing te vinden, maar soms is dat heel moeilijk dus ik begrijp precies wat je bedoelt.
Ik wens je in ieder geval veel succes toe.
Groetjes van Jeanette

Hee Muis,

Na 2 jaar niets en meerdere afwijkingen (dichte eileiders, zwak zaad, vijandig slijm enz.) werd ik ineens zwanger op een moment dat zelfs de dokter het niet meer had verwacht. Ook de goede timing deed toen zijn werk volgens de arts. (helaas wel een miskraam maar toch...)
Wat ik wil zeggen is dat je hoop moet houden en dat het zo maar ineens goed kan komen! Heb je al eens ovulatietesten gebruikt om het goede moment te vinden?

Succes!
gr.Inge

Terug
Bovenaan