ook ik hoor erbij

Hallo allemaal,

Morgen ben ik 5 weken zwanger, wat spannend allemaal. Ik heb 2 jaar geleden een miskraam gehad, en na 2 jaar eindelijk weer zwanger. Alleen heb ik nu sinds eend ag of 3 een zeurend gevoel onder in mijn buik, morgen moet ik mijn urine weg brengen, voor eventuele blaasontsteking! heeft iemand dit ook??

liefs,
Bianca
 
Hey meid gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom bij de club. Ik heb ook vaak last van blaasontstekingen tijdens de zwangerschap. Moet je vaak plassen? En doet het in je zij ook zeer? Veel drinken helpt wel meer dan die 2 liter om je nieren te spoelen en cranberry tabletten.

Liefs
 
Hey gefeliciteerd met je zwangerschap helemaal leuk.
Besef je het al helemaal dat je zwanger bent?
Ik heb nu ook een gevoel van een beginnende blaasontsteking dus ga maar veel drinken en dan zou het morgen wel over zijn zo niet dan ga ik maandag naar de dokter.

Geniet van de zwangerschap

Liefs Kim
 
Hay meid,

Gefeliciteerd! Ik weet hoe spannend het is na een miskraam! Ik heb zelf afgelopen december onze 1e verloren met 7 weken en 3 dgn. Nu weer zwanger, morgen 7 weken........voelt wel heel anders nu en heb maandag mijn 1e echo...........pfff leuk!

Dat zeurgevoel herken ik wel een beetje. Zolang je geen menstruatiepijn hebt en bloed verliest is er niets aan de hand...........heb vertrouwen anders duurt het allemaal zo lang!

Ik ben benieuwd, krijg jij ook eerder een echo?

Liefs Jessica
 
hoi Jessica,

Ik krijg 12 juli mijn eerste echo! Vindt het zo spannend, heb nu een antibiotica kuur, heb namelijk een blaasontsteking, dus weet niet of dat zeurende gevoel van de blaasontsteking komt of van het zwanger zijn!

zo spannend allemaal!

liefs Bianca
 
Terug
Bovenaan