Ook ik kan me aanmelden!

Vorig weekend ontdekt dat ik zwanger ben! Ik super blij, mijn vriend schrok nogal....het was zeg maar 'eerste schot raak' . Hadden we uiteraard niet verwacht! (nu is hij wel blij hoor)
Dinsdag 12 juni mag ik naar de verloskundige voor een intake, een echo staat nog niet gepland.
Waar ik nog wel heel erg mee twijfel is wanneer we het gaan vertellen. In het weekend ervoor hebben we een feestje waar al onze vrienden aanwezig zullen zijn. We willen het dan vertellen, maar dan ben ik nog maar 8,5 weken en ben eigenlijk bang dat het nog mis kan gaan...aan de andere kant...als ik dat feestje geen wijntje neemt, weet iedereen het toch al!!!
Tevens heb ik het idee dat ik al een klein buikje krijg, terwijl ik nog maar net 6 weken zwanger ben...

Denk echt bijna de hele dag aan de zwangerschap, echt een rare gewaarwording!

gr. Rietje
 
Gefeliciteerd meisie!! Gezellig dat je erbij komt! Ik ben ook zes weken!! Het is nu 2.5.mm en zit achter je schaambeen..........en buikje is onmogelijk! Die komt nog..........ik heb ook zin in dat buikje.....


Liefs Jessica
 
Gefeliciteerd!!! en nu maar genieten.
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap het al vrij snel vertelt aan familie en vrienden en helaas eindigde de zwangerschap in een miskraam. Ik heb er alleen nooit spijt van gehad dat ik het al aan veel mensen had verteld, omdat ik nu wel mijn verhaal kwijt kon en iedereen wist wat er met ons aan de hand was. Maar dat moet je natuurlijk voor jezelf beslissen. En ervan uitgaan dat alles goed gaat natuurlijk!!!
 
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom bij de club! Zelf ben ik zwanger van de derde en vooral 's avonds heb ik al echt een opgezet buikje (ben vandaag 7 weken). Bij de eerste komt dat buikje meestal pas later.
 
Terug
Bovenaan