Ook ik kan me hier aansluiten

Hallo,

Ik ben sandra en heb ook net een miskraam gehad.
Ik heb alleen tijdens het plassen donker bloed verloren toen ik voor een spoed echo mocht komen was alles nog goed. Ik moest toen nog 2 weken wachten dat ik terug mocht komen voor een nieuwe echo. Ik hield dit niet vol en ben 4 dagen daarna terug gegaan heb toen een echo gehad en toen bleek het dus echt mis te zijn. Vandaag weer geweest en alles was al schoon. Nu moest ik wachten op mijn volgende nod Maar ik weet dus niet wanneer ik die kan verwachten. Hoelang kan dat duren??
Wij zijn nu 2 jaar bezig voor een 2de kindje. Hoelang heeft het bij jullie geduurd voor jullie weer zwanger waren??   En hebben jullie je eerste nod afgewacht. Ik wil dat eigenlijk niet we zijn al zo lang bezig.

Hey sandra,

Wat verschrikkelijk rot voor je..!!! Ik zelf heb ook een miskraam gehad met 7weken 1 dag, tegen mij zeiden ze dat je weer gelijk van start mocht gaan zodra het bloeden was gestopt...   Je volgende nod kan volgens mij tussen de 4 en 6 weken duren tenzij je weer opnieuw zwanger wordt...!!

maar geef het voor jezelf eerst een plaatsje en luister naar je lichaam, en niet naar andere mensen..

Veel sterkt meis

Liefs mirjam

Hallo Mirjam

Dank je voor je berichtje.
Ik voel me weer helemaal goed. En heb weer zoiets van we gaan ervoor.
Nu maar hopen dat het niet zolang duurt. Ik heb wel eens gehoord dat je na een miskraam vruchtbaarder bent is dat zo?? Weet iemand dat had het aan de gyn willen vragen maar ben het vergeten

O,ja heb nog een vraagje.
Ik heb alleen donker bloed tijdens het plassen verloren. Ik heb niet gewoon gevloeit.
Ik heb geen buikpijn of zo gehad. De gyn vind dit zo apart omdat je normaal erg vloeit maar dat heb ik dus niet gehad geen druppel. Heeft iemand anders dit ook gehad?? Omdat de gyn het zo apart vind moet ik er zo aan denken.

Hoi Sandra,

Rot dat je op dit forum moet zitten, allereerst sterkte. Ik heb  1 zoontje, en daarna 2 miskramen gehad. Nu ziet het er naar uit dat ik goed zwanger ben, ben nu 12,5 week en heb ook al een hartje gezien.

Maar ik heb 1 keer een curretage gehad en 1 keer een spontane miskraam, toen had ik helder rood bloed en ook stolsels. Hoe lang was je zwanger? Wellicht dat als je kort zwanger was er minder stolsels zijn.

Als je nog vragen hebt, gewoon bellen, daar zijn ze toch voor!

Bij mij zeiden ze alleen dat je moet wachten op je nod om te kunnen berekenen hoe lang je eventueel de volgende keer zwanger bent. Maar dit kan je zelf eventueel ook berekenen als je bijvoorbeeld ovulatie testen doet. Ik zou zeggen..........niet wachten dus!

Hoi Sandra,

Rot dat je op dit forum moet zitten, allereerst sterkte. Ik heb  1 zoontje, en daarna 2 miskramen gehad. Nu ziet het er naar uit dat ik goed zwanger ben, ben nu 12,5 week en heb ook al een hartje gezien.

Maar ik heb 1 keer een curretage gehad en 1 keer een spontane miskraam, toen had ik helder rood bloed en ook stolsels. Hoe lang was je zwanger? Wellicht dat als je kort zwanger was er minder stolsels zijn.

Als je nog vragen hebt, gewoon bellen, daar zijn ze toch voor!

Bij mij zeiden ze alleen dat je moet wachten op je nod om te kunnen berekenen hoe lang je eventueel de volgende keer zwanger bent. Maar dit kan je zelf eventueel ook berekenen als je bijvoorbeeld ovulatie testen doet. Ik zou zeggen..........niet wachten dus!

Hoi Sandra,

bij mij is vorig jaar met 11 weken een missed abortion vastgesteld, het hartje klopte niet meer na 7,5 week...ik heb in die tijd niets gemerkt dat het mis was (ja mijn gevoel zei het wel maar goed...)niet gevloeid alleen af en toe wat bruinigs verloren....zijn na deze echo volgende dag toch met vakantie gegaan en daar ben ik pas gaan vloeien, maar achteraf zeg ik dat dit een ongi is geweest, gyns zeggen dat dat niet kan, maar na vakantie ben ik gecurreteerd en keurig 4 weken na die ongi op vakantie werd ik dus weer ongi....

Ook ik verloor namelijk helemaal geen stolsels en aangezien het vruchtje maar bleef zitten moest ik gecurreteerd worden.

Meis wees blij dat je schoon bent (voor zover je blij kunt zijn in deze situatie uiteraard...), hoef je niet gecurreteerd te worden en kun je sneller weer opnieuw beginnen zoals je zelf al aangeeft....in principe hoef je niet te wachten tot je NOD, via een echo kunnen ze altijd weer kijken bij een zwangerschap hoever je bent....

Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer zwanger bent! (ik ben het na een jaar nog steeds niet helaas....)

gr Yosha

Hè dank je voor je berichtje
Dus jij bent alweer een jaar veder. Is ook moelijk.
We hebben besloten dat we er weer voor gaan. We hebben over onze dochter meer dan een jaar gedaan en we waren nu al 2 jaar bezig voor de 2de Ik hoop dat het niet weer zolang duurt want we willen nog tot eind van het jaar proberen en anders zitten we te denken om het bij 1 telaten. Wat ik wel heel moelijk vind. Maar we zien het wel misschien denken we er tegen die tijd weer heel anders over. Maar ja elke maand die terleurstelling is ook niets.

Terug
Bovenaan