• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

Ook ik kom er bij

Hoi allemaal,

Ook ik kom erbij. We zijn zwanger van ons derde kindje. Het voelt allemaal nog wel heel onwerkelijk, ook al staat het streepje op de test er toch echt. Manlief en ik zouden eigenlijk pas deze maand voor het eggie gaan, maar dat hoeft niet meer. Als alles goed gaat, ben ik rond 6 februari uitgeteld. Ik heb al wel wat last van lichamelijke klachen, misselijk, moe en rare buikpijn, maar dat herken ik van mijn vorige zwangerschappen. Toen ik zwanger was van de eerste heb ik ook actief meegekletst op dit forum, bij de tweede wat minder, en nu kom ik ook weer gezellig meedoen.
Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap en succes met broeden!
 
Gefeliciteerd!! Ik ben ook op 6 februari uitgerekend! Het is allemaal wel heel spannend en onwerkelijk nog! Voor mij is het de eerste keer en je staat dan eigenlijk nog zo blank er tegenover. Wat moet je allemaal doen en wat niet... Gelukkig kan je veel op internet vinden ook!
 
Terug
Bovenaan