Ook ik kom even kijken

Sab82

New member
Hallo dames,

Vorig jaar juni kwamen we erachter dat we zwanger waren en ik dus in feb uitgerekend was. Al snel meldde ik mij hier aan, maar met de termijnecho bleek het hartje niet te kloppen: een mk.
Ik ben jullie wel altijd blijven volgen maar kan jullie ook met blij nieuws verrassen: ik ben nl. weer zwanger! Heel pril, maar o zo spannend. Als alles goed gaat, krijgen we in sept een tweede kindje!

Eerst en weekje op wintersport, waar ik toch al niet zou gaan skien.

Jullie allemaal heel veel succes met de laatste loodjes die echt wel zwaar wegen!

Liefs Sabien
 
Hallo Sabien,

Ik ken je nog meid, jij schreef als tweede op dit forum: pril, maar o zo fijn.
Wat fijn dat je weer zwanger bent......deze topic heb ik ooit geschreven naar de juli mama's en kon alleen maar hopen dat ik wel bij februari bleef........dat is gelukt en het gaat goed.....ik hoop dat je snel die weken doorkomt en kan gaan genieten.....

Gefeliciteerd meid!

Liefs

 
Het is inderdaad spannend, maar de blijdschap heeft toch de overhand!

@ Micromuis84: gelukkig zit je nu met een mooi bol buikje te wachten op wat komen gaat, in ieder geval een mooi ventje, las ik!

Liefs
 
Hay hay,

Hoeveel weken ben je nu meid? Schiet het al een beetje op? Voelt het deze keer ook anders? Ik had een heel ander gevoel de 2e keer............
Ik ben heel blij voor je, je wil het zo graag.....deze keer komt het vast goed, net als bij mij!

Ja, we krijgen een kereltje! Zó,n lief idee, een zoon! Ben ontzettend trots en mijn man is ook heel blij met een meneertje.....ben benieuwd hoe hij eruit ziet! Dat begint nu heel erg te komen.

Fijn weekend meisie!
 
Terug
Bovenaan