ook ik kom even lekker klagen.....

A

Anoniem

Guest
Bah, wat voel ik me beroerd en ziek. Aankomende dinsdag heb ik mijn NOD en al sinds donderdagavond ben ik niet lekker. Ik heb al een paar keer boven de pot gehangen en ben zoooooooooooo moe. Gisteren met mijn stomme kop toch een testje gedaan en uiteraard negatief. Tsja, ik had ook niet anders verwacht. Verder heb ik het gevoel dat ik zwaar ongesteld moet worden, maar tot nu toe nog niks te bekennen. Dus als het aan mij ligt, laat maar komen met die RD's, dan kunnen we vol goede moed door naar de eerste echte officiele ronde. Deze maand hebben we ons wel vermaakt tijdens de vruchtbare dagen, maar we zijn er nog niet echt voor gegaan. En ondanks dat ben ik er heel veel mee bezig. Maar we zullen zien de komende dagen.....

Succes! Wachten we lekker samen!

Hier dus ook dinsdag nod en al een aantal dagen echt moe, niet helemaal lekker, krampjes ed.
Vanmorgen erge krampen en ineens een beetje bruine afscheiding. Bloed kun je het niet eens noemen. Ik ga er maar vanuit dat mijn ongi eerder komt deze ronde...

Het kan natuurlijk een gunstig teken zijn dast je niet lekker bent, misselijk en moe!

Sterkte totaan dinsdag! (en langer natuurlijk! :))

Liefs Daisy

Nou, zitten we lekker samen op het wachtbankje. Ik had vanmiddag eigenlijk een verjaardag van schoonzusje, maar die heb ik afgezegd. Manlief is alleen met de kids op pad gegaan, ze wonen nl. ook niet echt in de buurt en ik zocht het niet om dan mee te gaan. Ik hoop voor je dat je krampen positief zijn. Toen ik zwanger was van de eerste, heb ik daar heel veel last van gehad. Wie weet, is dat bij jou ook wel.
Zoals ik het nu voel, ga ik gewoon heel erg ongesteld worden. Alles doet gewoon zo zeer en ik voel me zo belabberd. Als dit duidt op een zwangerschap dan val ik mijn geloof af. We zullen het zien, wachten duurt alleen zooooooo lang.

Wachten duurt idd heeeeeel eeeeeerg laaaaaang... Pfff... wie dat bedacht heeft!

Ik heb er bij mij toch ook een hard hoofd in. SInds de krampen vanmorgen voe lik niets meer in min buik. Ook vreemd, want meestal blijft het wel zeuren tot aan mijn ongi...
Misschien dat mijn ongi eerder komt deze ronde.
Vanavond een verjaardag bij de buren, altijd wel gezellig! Ga er wel even heen, maar ook op tijd weer terug, want ook ik ben echt doodmoe de laatste dagen.

Ach ja, we zien het dinsdag wel!
Heb wel stiekem een ovulatietest gedaan (zie een eerdere topic hier), maar uiteraard was die helemaal negatief en kon mij ook geen hoop geven. Had eigenlijk ook niet anders verwacht, want zit nog 4 dagen voor mijn NOD.

Hoop echt zo hard dat we allebei positief nieuws hebben dinsdag!

Geniet nog lekker van het weekend!

XXX

Ik heb dat precies hetzelfde, de RD zijn alweer bijna weg bij mij... maar ook een beetje op de gok voor t eerst gedaan allemaal nu, hebben we vakantie en over 1,5 week mn ei, dus nu kunnen we echt gericht gaan klussen, hopelijk is het dan in 1x raak! Ik had recies het zelfde en mijn ongi bleef veel langer weg dan normaal.. echt balen als je er dan zo mee bezig bent... maar kom op, we beginnen net!

succes! liefs kim

Terug
Bovenaan