ook ik kom me voorstellen!!!

Hallo allemaal,

Mijn naam is Butterfly, ik ben 30jaar,gelukkig getrouwd en wij hebben samen een dochter van 3 jaar!
Vorig jaar mei en afgelopen januari heb ik helaas een miskraam gehad. Beide keren was ik 5-6 weken....

Tja...en nu! Nu heb ik weer positief getest en ben ik als het goed is 5wk2 zwanger!
Zeker erg blij maar desalniettemin ontzettend bang voor wat er mischien weer komen gaat....
Toch probeer ik zeker positief te blijven en is het toilet nu even mijn grootste vriend :)!
Heb behoorlijk last onderin mijn buik en rug....
Ivm.met mijn eerdere miskramen mag ik a.s.maandag al naar de vk voor een echo!

Ik hoop dat ik deze keer tot het eind op dit forum mag blijven om gezellig met jullie mee te kletsen!!

Liefs B!

Welkom en succes. Spannend allemaal!!
Ook wij hebben ervaring met een miskraam, met bijna 6 weken, en daar ben ik nu ook.
Ook al is het 3 keer wel goed gegaan toch heb je het sterk in je gedachten.

Succes voor a.s. maandag
gr. Blije Mama van 3

Spannend.. hopelijk gaat het allemaal goed meid.. en hebben we straks allemaal een mooie kindje..

Welke datum ben je uitgerekend?? want we lopen aardig gelijk op volgens mij...

Liefs Laurie

hey meiden, dank voor jullie reactie!!
Zal echt blij zijn als ik maandag een goede echo heb, dan ben ik toch weer voor even gerust gesteld!!

@Laurie, ik ben 14 januari uitgerekend! Ben nu 5wk2dgn...
En jij?!

Liefs Butterfly

de 14e bedoel ik dan he... :) Ik heb gisteren een echo gehad... dat komt omdat mijn zus verloskundige is. Hartstikke handig dus. Er was nog amper iets te zien, maar wel een leuk begin. Dus over twee weken weer!

@ Maud!! Leuk dat we allemaal de dezelfde data hebben.. Ben je van 84?? nu 26/27 jaar?? Ik namelijk wel!
Wat leukd at je al een echo hebt gehad.. ik moet nog even geduld hebben..

xxx

Terug
Bovenaan