ook ik mag eindelijk......

heeeeeeeeee meiden,

Nou het onwerkelijke is werkelijkheid geworden!!!! ik ben ook aan de beurt!!! ik melde gister dat er nog niks aan de hand was en ik kon nog niet eens gestript worden...en vanacht ineens om half 4 kreeg ik weeen, ik dacht nog, zal wel nog van dat inwendinge onderzoek komen, maar ze kwamen meteen al om de 5 minuten, gewoon van de een op andere minuut....vliezen zijn nog niet gebroken, maar mijn VK komt \zo ff kijken hoe het ervoor staat. heb nu om de 4 minuten best krachtige weeen...ben benieuwd!!!

echt totaal niet op gerekend aangezien er gister nog alles dicht zat en zo maar ineens zeg...ik hoor het mijn vk nog zeggen gister, tja, je weet natuurlijk nooit het kan zo maar ineens...en ik dacht nog, jaja tuurlijk NOT!!! hahahaha zo zie je maar weer, mischien omdat ik er vanacht niet op gerekend had en dus ontspannen in slaap viel??

jullie horen het nog wel over een paar daagjes, nu ga ik ff weeen wegpufen...god wat doen die pijn hahahahha

dames suscces allemaal verder en toi toi!!

liefs sweety

Hey Sweeeeeeeeeet!!!

Oooh...spannend!!!!
Ik ben net op en denk even kijken of er al iets is bij Sweet...en nu lees ik jouw 2 topics..
Wat een verrassing dan afgelopen nacht!
Gelukkig gaat het dan nu toch spontaan gebeuren!!
Je zult nu wel bezig zijn denk ik,dus zal dit niet meer voordat je bevallen bent lezen,
maar anders:HEEL VEEL SUCCES!!!!!!!!!!!

Zal vandaag en morgen geregeld hier kijken of er al nieuws van jou is!!
Yes...de eerste klusbus-baby komt eraan!!!!!

Liefs,Swinnie

Hoi Sweety,

Oh heel spannend voor je heel veel succes!!!
Hopelijk duurt het niet te lang allemaal en valt het mee voor je!!!
Denk aan je en laat je snel wat weten???

Doeg en liefs Sandy

Heééé, Sweety, als het goed is ben je intussen MAMA Sweety!!!!!
Oh meid, ik vind het spannend voor je! Hoe is het gegaan? Hoe gaat het met jou en met Kleine Hummel en met de kersverse papa? Is het je meegevallen? Ben zo benieuwd!!!! Ik hoop binnenkort wat van je te lezen, maar neem wel de tijd hoor! Je hebt nu iets véél belangrijkers aan je hoofd!
Hele dikke knuffel voor jou en alvast een hele lieve knuffel voor je beeb!!!!
Tess & Christian

Terug
Bovenaan