Ook ik mag mij eindelijk melden :-)

Hoi meiden,

Ik ga mij voorzichtig bij jullie voegen........heb gister positef getest :)

Wij zijn bijna 2 jaar bezig geweest voor ons 1e wondertje en helaas aug vorig jaar een miskraam gehad. Vind het nu dus wel heel erg spannend!

Ik denk dat ik net 4weekjes zwanger ben alleen heb ik al ruim 1,5 week last van allerlei kwaaltjes. Test sloeg gister nog voor ik hem neerlegde positief uit terwijl ik nav ovulatietesten tussen vandaag en woensdag mijn nod verwachte......

Hadden jullie ook al zo vroeg last van kwaaltjes zoals lage rugpijn, niet lekker voelen, moe enz?

Ik wens iedereen een goede zwangerschap!

Groetjes Beauty

gefeliciteerd Beauty! ik ben moe en heb buikpijn. Dit had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook.... ik ben ongeveer 6 weekjes zwanger. Zeker spannend als het al een keer is misgegaan... ook wachten op een kindje is niet leuk, heb ruim 5 jaar op een 2e zwangerschap moeten wachten en had er uiteindelijk zelfs hulp bij nodig (hormooninjecties en IUI). mijn 3e en nu 4e zwangerschap waren zo gepiept....
heel veel succes!

@ Ik word mama van nr 5
Jeetje dat is idd ook niet niks! Ik heb een recept voor clomid in mijn agenda zitten om evt de volgende ronde mee te starten omdat mijn afgelooen 2 cyclussen ruim 6 weken duurden. Raar is dat he dat je de ene keer zo zwanger bent en de andere keer het heel lang duurt en je zelfs hulp nodig hebt.
Nou mijn lichaam laat wel weten dat ik zwanger ben haha dus probeer er maar van te genieten :) we proberen ervan uit te gaan dat alles goed gaat!

goed zo Beauty! positief blijven. Ik probeer zo veel mogelijk de "wijze woorden" van clown Bassie op te volgen: Wat er ook gebeurd, altijd blijven lachen! Al is het soms wel moeilijk...

Wat leuk! Van harte gefeliciteerd meid :)
Ik had ook snel last van kwaaltjes. Heel erg moe, en had een paar dagen af en toe steken in m'n borsten, en een soort van toeschiet gevoel. (als je borstvoeding geeft dan heb je dat reflex als je gaat voeden. beetje prikkelend gevoel in je tepels) Nu ben ik nog steeds heel erg moe, niet vooruit te branden. Vlagen van misselijkheid die alleen maar toenemen. Heel snel aangebrand, en vreet kicks. Vanavond aan de kroketten en patat. Ik heb het net bedacht, en degene die mij daarvan wil weerhouden die staat nog wat te wachten haha!
Geniet zoveel mogelijk van alles, en ik zal voor je duimen dat het deze keer wel goed zal gaan.

xx mamabeer

Gefeliciteerd dames met jullie zwangerschap !

Ik ben zwanger van ons eerste kindje . Heeelemaal blij! Ging heel snel.

Test gedaan op 8 feb en ben nu 5 weken en 6 dagen.
Veel buikkrampen en last van extreme vermoeidheid.

Aankomende vrijdag een afspraak met moeders voor moeders. Spannend, dat me eerste echte bevestiging van een persoon.
Afspraak met de verloskundige heb ik op 5 Maart.

En jullie dames ?

Terug
Bovenaan