ook ik mag mij hier aanmelden :D

TWD

New member
Heey meiden,

ook ik mag mij hier voorzichtig aanmelden. Ben nu na 15 rondes voor het eerst zwanger. Als alles goed gaat 14/15 nov. uitgerekend. ZIt nu op 4 weken en 5 dagen.

Vrijdag heel licht streepje en zaterdag heel snel een hele duidelijke streep.
Vanmorgen de gyn gebeld en kon gelijk papieren halen om bloed te prikken.
Zodra hier uitslag van is krijg ik een afspraak voor de eerste echo. Vond het alleen raar dat ik nog niet de verloskundige hoefde te bellen. Wel zat ik in de mm mischien dat dat er mee te maken heeft.

liefs


 
Gefeliciteerd meid! Welkom bij de november mama's:)
Heb je niet aan je gyn gevraagd waarom je de vk nog niet moest bellen? Krijg je je eerste echo via de gyn?
Ik weet wel dat je op tijd moet bellen voor een afspraak.. je kunt niet ala minuut terecht.. vaak als je belt word het wel 2 weken wachten.. bij mijn vk praktijk dan hoor... ik heb ook pas met 5 en halve week gebeld hoor. Ik mag donderdag heen ( ben dan 7+1) maar het was erg zoeken naar een plekje..
Spannend!!
 
Ik krijg de eerste echo sowieso via de gyn, zal zo gelijk nog even weer bellen aangezien me ook te binnen schoot dat ik vergeten ben om mijn nieuwe nummer door te geven. Vraag ik het gelijk even over de verloskundige.
 
gefeliciteerd
ik ben ook eerst bij gynacoloog geweest ivm cystes en ze wou persee in de gaten houden totdat ze het hartje gezien had
weet ook niet waarom
heb al 3 gezonde kindjes en werd er erg zenuwachtig van van al die extra controles
 
Terug
Bovenaan