ook ik meld me hier

peet37

New member
Hoi Meiden,
Zal me even voorstellen; ik ben peet en ben 36 jaar. Heb 2 zoontjes. 1 van 3 en 1 van 6 maanden.
Ben er kort geleden achter gekomen dat ik weer zwanger was. ik kan jullie zeggen, dat was even schrikken, want eigenlijk vonden we ons gezin compleet met 2 kindjes.
Maar nu kunnen we er toch blij mee zijn.
Ben van de weekbij de vk geweest en ook kon ik gelijk door naar het zkhs voor een echo. Ik blijk al ruim 9 weken te zijn en ben uitgerekend op 1 januari.
Heb bij mijn andere kids ook mee gekletst op dit forum, was altijd erg gezellig. Hoop hier ook gezellig me te kunnen kletsen.
ga er wel vanuit dat ik in december ga bevallen. De andere 2 zijn ook vroeger gekomen. Bij de oudste was ik ook op 1 januari uitgerekend en die kwam de 21e december en de 2e was ik uitgerekend op 7 dec. en hi kwam op 20 november.

Nou een heel verhaal, ik ga even bij lezen.
Groetjes....
 
He meid, gefeliciteerd en ik snap best dat je even geschokken was, maar je kan er van genieten lees ik dus dat is ook wel weer een goed teken.
Geniet ervan.
groetjes
 
Hoi Peet,

Proficiat! Je hebt ze wel allemaal mooi "gemikt" in de feestmaanden!! Hihi

Leuk, volgens mij al de 3e of 4e mama zwanger van de 3e en al 2 zoontjes hebben.

Geniet van je zwangerschap!
 
Gefeliciteerd!! Pfoe, kan me voorstellen dat dat wel even schrikken was zeg... Maar fijn, dat jullie er nu wel van kunnen genieten! Ik heb ook al 2 jongens (6 jr en 3 jr), leuk he?
 
Terug
Bovenaan