ook ik moet ff mn ei kwijt

Hoi alle mama"s

Ik lees echt alle dagen de verhalen en leef met iedereen mee
alleen schrijf ik haast nooit,maar moet nu wel ff mn ei kwijt hoor
Milano is nu 18 week oud en doet het gelukkig weer prima nadat hij in het ziekenhuis gelegen heeft met een virus. Maar sinds een paar dagen is hij weer huilerig beetje zeurderig maar wel weer heel lief, ik geloof dat hij last heeft van tandjes want hij bijt heel erg op alles handjes knuffels enz. en kwijlt ook enorm, ik heb daar ook al wat voor opgehaald, en dan gaat het beter
Alleen snachts is hij de laatste dagen weer veel wakker niet echt huilen maar jengellen om zn speen. Het is dan ook niet dat hij honger heeft overdag drinkt hij ook wel goed en krijgt nu ook een beetje fruithapje, geweldig vind hij dat. Maar nu wou hij net ook niet zn laatste voeding hebben hij heeft maar 60 gedronken en begint dan te spelen met de fles door die eruit te trekken en erop te bijten, dus gevolg heb m maar weer in bed gelegt en hij viel ook direkt weer in slaap.weet soms niet meer wat ik moet doen want nu komt hij waarschijnlijk weer eerder   vanacht.
Het valt niet altijd mee en ben ook best moe na al die nachten maar wel een ontzettend blije mama hoor het is echt mn schatje.

Zo dat was het hahaha.

Veel liefs anita

tsja... daar is helaas verder niet veel aan te doen. Wel jammer dat je zelf weer zo'n gebroken nachten hebt. Misschien kan je het afwisselen met je man.
Groetjes Veerle

Wellicht kun je eens kijken naar zijn voeding. Hoeveel voedingen krijgt hij nu? Als je 5 voedingen geeft zou je dit kunnen gaan vervangen voor 4 maar dan met 30ml meer water en 1 schepje voeding. Daarnaast zou je rijstebloem door zijn laaste voeding kunnen doen, dit zorgt dat hij een meer verzadigd gevoel heeft en daardoor misschien wat beter slaapt.

Als hij zo af en toe wat laat staan is niet erg hoor.

Groetjes en suc6 en hopelijk dat je snel weer een beetje meer aan je slaap toekomt.

Annemiek

Terug
Bovenaan