Ook ik schaam me...en update

Hoi Allemaal,

Ook ik moet mijn excuses maken....ben veel te druk geweest met van alles en nog wat om te reageren...maar heb wel meegelezen! Maar was niet de enige geloof ik
Met Puck gaat het hartstikke goed, babbelt echt heel veel (we liggen steeds blauw over hoe ze nu weer ierts probeert duidelijk te maken) en heeft ook duidelijk haar eigenwijze 'nee' fase. (Ik geloof dat er dat meer hebben hier...!) Kan d'r af en toe wel achter het behang plakken maar het volgende moment zegt ze weer 'Mama kusssje'en komt op me af rennen.  Ook weer  zo schattig...

Oh ja, voor alle dames die ik nog een of meer foto's had beloofd van de forumdag in Veenendaal...ze komen er echt aan!!!

Helaas kan ik er as zaterdag niet bij zijn (we zijn een weekendje naar Zeeland) maar ik wens iedereen alvast heel veel plezier!

Tenslotte als goedmakertje nog een foto van mijn meissie in de sneeuw (bij opa en Oma met Pasen):

Liefs, Marcia mv Puck

Hahahaha knap gedaan die link. Ik doe het je niet na hihihihi.
Wat een prachtige meid heb je toch !!!!!

Leuk hè, als ze dingetjes gaan nadoen en nazeggen. Lekker ondeugend. Soms kun je je lachen niet inhouden inderdaad.

Groetjes happyM.

Ha Marcia

Wat een droppie zeg! Ook hier ook erg veel lol om alle bijdehandte opmerkingen en verhaspelingen. Wat is dit toch een geweldige leeftijd he?

Jammer dat jullie er zaterdag niet zijn, maar veel plezier in Zeeland!

Groetjes
Susan

Leuk he dat ze zo lekker bijdehand worden. Leuke foto trouwens in de sneeuw.
Waar ga je naartoe in Zeeland? Wij zitten er toevallig ook, hihi. WIj mogen onze stacaravan weer in orde maken voor het seizoen. Ik hoop dat het een beetje een goed seizoen wordt.

Maar goed ik dwaal af. Hihi.

(Ik wacht in spanning op de foto's van Veendendaal. Schiet nou eens op!!
Geintje)

Gr. Natasja mv Jamie

Terug
Bovenaan