ook ik slijmprop kwijt, wordt spannend ...

A

Anoniem

Guest
Tenminste.... prop kan ik het niet echt noemen, maar wel ontzettend veel slijm   ...

Er zat geen bloed bij, maar het was in ieder geval onbekend voor mij, dus moet haast wel die "befaamde" slijmprop zijn. Nu maar afwachten, sommige verliezen hem 2 uur voor, anderen 3 weken voor de bevalling... Nou, dat laatste zal het niet worden, maar ik merk wel dat ik nu ineens zenuwachtig aan het worden ben. Ik heb verder niet echt ergens last van, behalve nog steeds wat afscheiding, waardoor ik elke keer bang ben dat mijn vliezen zijn gebroken. Dat heb je met een stuitligging, je weet bijna zeker, dat als de vliezen breken het PLONS zal zijn, aangezien het stuitje niet zo goed afsluit als het hoofd, uiteraard !! Geen lange visites of autoritjes voor mij op dit moment... of stel ik me aan???

groetjes !!

hoi hoi
weet je dan zeker dat het de slijmprop was?
meestal zit hier toch echt bloed bij namelijk.
ik hoop het in ieder geval voor je,en dat de bevalling maar snel mag beginnen.
liefs sil

Hoi meis!
Spannend zeg!
Kan me voorstellen dat je er een beetje zenuwachtig van wordt hoor! En dat je echt nog maar aan 1 ding kan denken! En logisch ook! Daar leef je toch ook al die maanden naartoe!
Ja het kan nog wel een paar dagen tot weken duren.. maar je moet maar zo zien.. dit stapje op weg naar de bevalling heb je al gehad!
Hou je ons op de hoogte???
Succes!!
Liefs,
Rian(1984)

Spannend meid! Ik hoop dat het gauw doorzet voor je!!

Monique

Ha Sil,

tja, ik weet het ook niet, geen ervaring....  maar wat ik wel weet is dat ik ineens heel veel slijm verloor met slierten ... sorry, voor de details... Ik heb al wel wat geprobeerd te vinden op het internet en lees wel dat het meestal gepaard gaat met wat (oud) bloedverlies, maar dit schijnt dus niet te hoeven...

Vanochtend wel wat krampen gehad, maar nu even niet meer. Wel is de kleine errug onrustig ! Ach, we zien het wel....

groetjes !

p.s. ik weet niet waar mijn slimeys blijven, ik zie ze niet meer, jullie wel??

Hoi,

Ondertussen zijn we al weer een paar dagen verder. Hoe gaat het met jou of is het inmiddels jullie?

Groetjes Ifke

hoi hoi,

gisteren is onze dochter Kyra geboren !! (Zie andere onderwerp)

xx

Terug
Bovenaan