Ook ik sluit me aan!

Hi Ladies!

Ik sluit me heel graag aan bij de mamaclub van november 2012, maar zal de komende paar maanden nog niet zoveel online zijn. Dit omdat ik momenteel heel druk ben met het afronden van mijn verbouwing, aanleggen van de tuin, opleiding tot gastouder en opzetten van mijn website hiervoor, druk druk druk dus!

Het is ons 2e kindje, maar erg spannend allemaal want ons eerste kindje is nu bijna een jaar geleden overleden en in de tussentijd heb ik 3 miskramen gehad. Fingers crossed dus dat wij maandag de 26e een kloppend hartje mogen zien en het allemaal goed blijft gaan! Voorlopig ben ik uitgerekend op 15 nov!

Liefs, huggy
 
Heyy meid

Jeetje jullie hebben zo ook al wat meegemaakt zeg! Ik ga heel hard voor jullie duimen dat alles goed gaat!
Gelukkig heb je genoeg afleiding..

Liefs
 
Thanks meiden!

Gelukkig genoeg afleiding inderdaad, maar het wachten op de afspraak duurt zo lang! As. Maandag mogen we dan eindelijk langskomen voor de echo, nu hopen op een mooi kloppend hartje! Verder amper kwaaltjes, maar wel 4x een test gedaan, ze zijn steeds duidelijker, waarvan de laatste 2 de testlijn donkerder was dan de controle streep. Wij gaan duimend het weekend door... zo spannend!!
 
Terug
Bovenaan